Matatilda
Kvinna ·
12 jul, 2019
Ni som valt mellan 500 och 600cc
BröstförstoringHej! Ni som velat mellan 500 eller 600cc, vilket valde ni till slut och varför blev det ena eller andra? Kan inte bestämma vilket jag ska välja. 600cc låter så stort..
Sortera efter
Tutten30
Kvinna ·
12 jul, 2019
Hej! Jag har tyvärr inget svar på din fråga men jag är 179 cm lång och jag tänkte sätta 600 om det får plats, enligt vad jag läst så har de flesta som ångrar storlek ångrat att de inte valde större bröst, och är en lång så ser stora bröst mer ok ut än på en liten kvinna tycker jag:)
Gilla
Syltan
Kvinna ·
12 jul, 2019
Vilken bröstbredd mätte kirurgen upp?
Gilla
NinaNinam
Kvinna ·
12 jul, 2019
Hej, har inte genomgått operationen ännu men på konsultationen föreslog kirurgen 500cc. Är 165 cm, har en ganska bred bröstkorg och bredare höfter så tror det blir proportionerligt. Tänkte föreslå 550cc på operationsdagen om det nu skulle gå att sätta in det. Har du varit på konsultation och isåfall, vad kom ni fram till?
Gilla
Matatilda
Kvinna ·
13 jul, 2019
Jag var på konsultation och valde då 600cc men ändrade några dagar till 500cc då jag är rädd att 600 ändå blir för stort på min smala kropp.. Han ville inte säga vad han tyckte överhuvudtaget om storlek förutom att han frågade mig ungefär hur stora jag ville ha och då plockade fram olika implantat som jag fick prova. Valde då mellan 500 och 600cc.
Gilla
Yoshi
Kvinna ·
13 jul, 2019
Jag blev rekommenderat 550cc och kände som dig att de kanske blir för stort på på dagen sa jag 500cc bara för rädslan över att de stort. Inte alls stort !! Ångrar att jag inte tog 550 men är så nöjd ändå :)
Så kör på 600 !
Gilla