Mysan1981
Kvinna ·
Nojjig! 440cc, 170cm & 68 kg - vilken stl i slutändan
Hej på! Vet om att det redan finns massor med liknande trådar & tro mig... jag har kollat & åter kollat. Men nu gnager oron allt för mkt så jag måste höra efter med er som varit i min sits tidigare. Jag opererade mig för 3 dagar sen. La in Anatomiska 440cc hög profil, hade i princip inga egna bröst alls innan. Väger ca 68 kg & är 170 cm lång. Har rätt breda höfter, vet att jag hade bröstbredden 13 cm. Idag tog jag av bandaget & visst är brösten svullna (stenhårda & strutiga) & sitter väldigt högt upp men jag undrar & börjar nu tvivla om det kommer bli nga ’bröst’ alls av detta. De ser så små ut el så är det jag som blivit storleksblind... Vill inte ha nga jättemeloner utan nga som ser proportionerliga ut till min kropp & mina höfter. Är det ngn här med ungefär mina mått som kan svara på vilken ca storlek som jag kanske kommer hamna på i slutändan. Förstår stt det är svårt men jösses så jag nojjar nu... :(
Sortera efter

Mysan1981
Kvinna ·

Syltan
Kvinna ·

Mysan1981
Kvinna ·

TyTy
Kvinna ·

Mysan1981
Kvinna ·

Tjejen94
Kvinna ·

Pipilotti
Kvinna ·

Mysan1981
Kvinna ·
Vilken bröstbredd har du? Jag la in 450 full profil hade A/ liten B innan och fick F kupa. Tycker dock knte alls dom ser så stora ut. Men läste här att silikonbröst tydligen blir större i en kupa än vanliga bröst :)

Mysan1981
Kvinna ·
Hej :) om ovan skriver så tar det ett tag innan muskeln släppt fram implantatet och då du bara har gått några dagar så tror jag inte du behöver oroa dig för storleken än. Dom kommer att förändras massor!
Har inte samma mått eller cc som dig men kan ändå tillägga att jag la in 300cc (demi profil) och behöver som oftast D - E kupa...

Snartmintur
Kvinna ·

cherry11
Kvinna ·

Mysan1981
Kvinna ·
Hej! Jag är runt 170 och väger runt 65 kg och la in 425, var nära på att gå mycket större men gud vad jag hade ångrat mig om jag gjort det. Hade hängig knapp B-kupa innan. Ligger på 70F nu. Första veckorna var jag hundra på att de var för små, alltså jag blev typ BLIND utan att jag själv insåg det. Efter nån månad slog det över till att jag tyckte de var för stora och köpte minizmer bh haha. Nu tycker jag de är stora och jag hade ångrat mig så om de vore mycket större (typ 550 cc som jag tänkte), jag hade kunnat valt mindre än jag har till och med och fortfarande haft "stora" bröst.
Har liksom inget smart att säga förutom att 440 som du har blir det absolut bröst av haha, och de är inte små implantat, men när man är i bubblan kommer massa olika tankar, men jag skulle bara råda dig att vänta 7-8 månader åtminstone så du ser slutresultatet, de ändras något otroligt med tiden :) Lycka till!