Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mila81 profilbild

mila81

Kvinna ·

23 jul, 2013

Nu är det 1,5 timma kvar ....

Bröstförstoring
Ligger på kliniken och precis fått prata med Fredrik och fått nål och mediciner av en jätte go sköterska kl 12.00 ska min operation starta sedan är det förhoppningsvis tonårstuttar igen...
Nu är jag livrädd för att bli sövd ångest över att inte vakna men det är nog förmodligen för att jag har barn där hemma ...
förväntansfull och nervös.....

Sortera efter

 profilbild

Freedom

Man ·

23 jul, 2013

åhh lycka till ! Jag var också jättenervös, men allt kommer gå superbra :D
Dom är experter och gör detta varje dag så du kan vara hur lugn som helst !
Kram på dig!
Gilla
 profilbild

Leyaana

Kvinna ·

23 jul, 2013

Krya på dig!! :)
Gilla
 profilbild

Vivalaboobs

Kvinna ·

23 jul, 2013

Åhhhh 8 minuter!!! :D lycka till!!!
Gilla
 profilbild

Anonym användare

23 jul, 2013

Lycka till!!!!!!!
Gilla
 profilbild

GoldenHeart

Kvinna ·

23 jul, 2013

Lycka till!
Gilla
 profilbild

Vivalaboobs

Kvinna ·

23 jul, 2013

Hur gick de? Hur känns de och framförallt hur MÅR du?? :) Kramar!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem