Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mila81
Kvinna ·
23 jul, 2013
Nu är det 1,5 timma kvar ....
BröstförstoringLigger på kliniken och precis fått prata med Fredrik och fått nål och mediciner av en jätte go sköterska kl 12.00 ska min operation starta sedan är det förhoppningsvis tonårstuttar igen...
Nu är jag livrädd för att bli sövd ångest över att inte vakna men det är nog förmodligen för att jag har barn där hemma ...
förväntansfull och nervös.....
Sortera efter
Freedom
Man ·
23 jul, 2013
åhh lycka till ! Jag var också jättenervös, men allt kommer gå superbra :D
Dom är experter och gör detta varje dag så du kan vara hur lugn som helst !
Kram på dig!
Gilla
Leyaana
Kvinna ·
23 jul, 2013
Krya på dig!! :)
Gilla
Vivalaboobs
Kvinna ·
23 jul, 2013
Åhhhh 8 minuter!!! :D lycka till!!!
Gilla
Anonym användare
23 jul, 2013
Lycka till!!!!!!!
Gilla
GoldenHeart
Kvinna ·
23 jul, 2013
Lycka till!
Gilla
Vivalaboobs
Kvinna ·
23 jul, 2013
Hur gick de? Hur känns de och framförallt hur MÅR du?? :)
Kramar!
Gilla