Orkidé83
Kvinna ·
Nu är det bestämt 615 cc blir det!
Nu har min kirurg beställt inplantaten Allgergan Natrelle Soft Touch 615 cc UHP!
Hoppas att det blir bra, jag är ju som sagt ute efter lite "fake" look och det är det ju bli nu.
Såååå nervös bara att dem blir FÖR stora, men det blir nog bra :-)
Sortera efter

LipziL
Man ·

dr dre
Kvinna ·
jag har "nybakade" bröst, 5 dar gamla, såg lite av de igår, då de varit rätt tejpade, fick blåsor av de så jag avlägsnade de, men de ser fina ut och jag har 650cc är 162 och väger 59 i normala fall, men mycket mer just nu 🙂men snart så.....
ska försöka sätta in lite bilder så fort jag kan, vet inte om jag ska ta de bidlerna jag har nu, med mina blåsor mm?!? kanske vänta tills de blir lite finare.
men hur som helst så tror jag att det kommer att bli bra på dig tjejen. man är sååå orolig före, jag hade värsta fasorna att först kommer brösten och sen jag. men så är det inte 😀hoppas det hjälper dig nåt i dina tankar
lycka till

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag tror också att det blir en jättebra storlek på dig! :)

dana747
Kvinna ·
Jag tror oxå det blir en bra storlek.
Har hört många säga att man skall ta lite större än man tänkt sig från början.
Altså inte hur mycket som helst men om man funderar på 310 så kanske man skall ta 330 340.
Lite mer än man tänkt sig.

Orkidé83
Kvinna ·
Jag ska lägga in 610 å jag är 1,56 cm. Så dina blir nog bra :))
Hej Lipzil : vet du vad du har för bröstmått? :-)

Orkidé83
Kvinna ·
jag har "nybakade" bröst, 5 dar gamla, såg lite av de igår, då de varit rätt tejpade, fick blåsor av de så jag avlägsnade de, men de ser fina ut och jag har 650cc är 162 och väger 59 i normala fall, men mycket mer just nu 🙂men snart så.....
ska försöka sätta in lite bilder så fort jag kan, vet inte om jag ska ta de bidlerna jag har nu, med mina blåsor mm?!? kanske vänta tills de blir lite finare.
men hur som helst så tror jag att det kommer att bli bra på dig tjejen. man är sååå orolig före, jag hade värsta fasorna att först kommer brösten och sen jag. men så är det inte 😀hoppas det hjälper dig nåt i dina tankar
lycka till
dr dre : Åh vad spännande, hur mår du? hoppas att du inte har alltför ont. Jag vill jättegärna se bilder på dina nybakde boobs sen när du känner att du vill :-) Hoppas att du blir nöjd med din storlek och ditt framflytt :-) Tack för dina tankar ;-)

Orkidé83
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Tack söta du! :)

dr dre
Kvinna ·
lycka till
dr dre : Åh vad spännande, hur mår du? hoppas att du inte har alltför ont. Jag vill jättegärna se bilder på dina nybakde boobs sen när du känner att du vill :-) Hoppas att du blir nöjd med din storlek och ditt framflytt :-) Tack för dina tankar ;-)
jotack jag mår bara fint, trött och hungrig mest, har lite ont vid högra "ärret" men annars rullar det på FÖR bra :-) väldigt rörlig och är otroligt mycket piggare än min första op. då jag hade bakom. väldigt stor skillnad.och så är de rätt mjuka redan, vilket är väldigt skönt. Hittills är jag nöjd :-)
ska blli roligt att invänta och följa din "tutt-utveckling"
lycka till söta du
Jag ska lägga in 610 å jag är 1,56 cm. Så dina blir nog bra :))