Anonym användare
Nu är det bestämt opereras av Clas Lossing i april 2012!! :D
Efter många!!! om och men så bestämde jag mig till sist för att köra på 600cc uhp bakom muskeln. Lets do THIS!
Sortera efter

Milia
Kvinna ·

74a
Man ·
Tänk att han kör på än. Du måste vara en av de absolut sista han opererar iom att han tänker gå i pension snart. Från allra första början tänkte jag välja honom för han har så bra rykte, men jag fick höra att han skulle sluta så jag kikade vidare och trillade ner i Citadellträsket :-)
Av nyfikenhet - vad har du för mål? Alltså vilket resultat vill du åt?
Jag var på konsulation hos honom för typ 1,5år sedan och då sa han med att han skulle sluta snart, så valde Art clinic ist. Men som det verkar så opererar han på.

Anonym användare

Nilsson87
Kvinna ·
Om du undrar något är det bara att höra av dig :)

Anonym användare

Himmel
Kvinna ·

Anonym användare

aemes
Kvinna ·

Nilsson87
Kvinna ·
ni som ska opereras 15maj, hade han ont om tider innan dess?

Anonym användare

aemes
Kvinna ·

Anonym användare

aemes
Kvinna ·

Nilsson87
Kvinna ·
är sådär nöjd. men ska ringa han imorgon å se. Mina bröst blir extremt fula när dom späns, något som blivit värre med tiden. Å sen finns vissa rörelser jag fortfarande inte kan göra pga muskeln, så tänkte se om det kanske är dags för en korr....

Nilsson87
Kvinna ·
Hur länge har han sagt till er att han kommer finnas kvar på kliniken?

aemes
Kvinna ·
Han har sagt att han tar nya patienter hela våren, fast i begränsat antal.. Det står på hemsidan också. Men sen har han lovat att han är kvar för korr i ett år åtminstone. Så antar att han går i pension på riktigt nästa sommar? Dock har han ju inte kvar sin egen klinik utan han finns på Peter Tarnows mottagning nu.

Himmel
Kvinna ·

Frida_star
Kvinna ·
Hej tjejer vi ses hos Clas den 15 maj :) med desinfektionsmedel i håret hahahah

Frida_star
Kvinna ·

aemes
Kvinna ·
Frida! Du kanske fick min då, haha! Jag fick framflyttat till 17 april! iiih :D så nu är det inte långt kvar! Tråkigt att du ångrar dig, men det kanske är bra att tänka lite extra när man är osäker. Du har ju allt det roliga kvar! Nu får tiden flyga förbi!
Tänk att han kör på än. Du måste vara en av de absolut sista han opererar iom att han tänker gå i pension snart. Från allra första början tänkte jag välja honom för han har så bra rykte, men jag fick höra att han skulle sluta så jag kikade vidare och trillade ner i Citadellträsket :-)
Av nyfikenhet - vad har du för mål? Alltså vilket resultat vill du åt?