Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Nu är det bestämt opereras av Clas Lossing i april 2012!! :D

Bröstförstoring

Efter många!!! om och men så bestämde jag mig till sist för att köra på 600cc uhp bakom muskeln. Lets do THIS!

25

Sortera efter

Milia

Milia

Kvinna ·

Tänk att han kör på än. Du måste vara en av de absolut sista han opererar iom att han tänker gå i pension snart. Från allra första början tänkte jag välja honom för han har så bra rykte, men jag fick höra att han skulle sluta så jag kikade vidare och trillade ner i Citadellträsket :-)

Av nyfikenhet - vad har du för mål? Alltså vilket resultat vill du åt?

Gilla
74a

74a

Man ·

Milia skrev:

Tänk att han kör på än. Du måste vara en av de absolut sista han opererar iom att han tänker gå i pension snart. Från allra första början tänkte jag välja honom för han har så bra rykte, men jag fick höra att han skulle sluta så jag kikade vidare och trillade ner i Citadellträsket :-)

Av nyfikenhet - vad har du för mål? Alltså vilket resultat vill du åt?

Jag var på konsulation hos honom för typ 1,5år sedan och då sa han med att han skulle sluta snart, så valde Art clinic ist. Men som det verkar så opererar han på.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ni har helt rätt, han går i pension till sommaren. Blir en av hans absolut sista patienter :) Resultatet jag strävar efter är stora bröst med lagom fakelook,, snygg hög klyfta :) Har idag 200-250cc egen vävnad.
Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

Om du undrar något är det bara att höra av dig :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nilsson87: Tusen tack, har PM:at dig!
Gilla
Himmel

Himmel

Kvinna ·

Hej! Jag ska opera mig hos clas 15/5. Jag är nervös! Dels för att Jag inte ens kan föreställa mig hur resultatet blir, men också det här med Komplikationer. Det står mycket om det överallt men när jag frågade clas så svarade han Komplikationer!? Det finns typ inga enligt honom. Hur har du känt inför detta?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej tjejen! Vad har du för utgångsläge idag ( mängd cc i egen vävnad?) och vad planerar du för cc och profil? Clas är en av Sveriges bästa så du behöver inte oroa dig du är i riktigt trygga händer!
Gilla
aemes

aemes

Kvinna ·

Jag har minsann också op hos clas den 15 maj! Hehe. Ih jag längtar! Jeylita, du måste berätta efteråt hur det blev! Och lycka till :D jag har ca 150 i egen vävnad och ska lägga in 500 high profile :)
Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

ni som ska opereras 15maj, hade han ont om tider innan dess?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Åååå vad kul att vi har några maj tjejer! 500 cc låter kanon bra! Jag ska lägga upp bilder och op berättelse direkt efter :D
Gilla
aemes

aemes

Kvinna ·

Jag vet inte exakt hur det ser ut, men jag hade en stooor dos tur. Jag ringde i slutet av feoruari och efter tre,samtal så fick jag konsultationstid. Men annika varnade mig för att det eventuellt inye skulle finnad operationstid och sa att hon skulle ringa om hon såg att det var så. Hon ringde inte och på konsultationen berättade clas att de fått ett återbud och att den tiden var min! Så tror att han kan ha det tajt men skadar väl inte att ringa och kolla. Är du inte nöjd?:( Jag tror att det blir jättebra! Det kändes bra på konsultationen med 500 men nu ar jag börjat noja lite efteråt.. Haha.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad är det du nojar för? Ingen som sagt något om att inte vara nöjd :D jag har inte opats än.. Hähä är också nojig för operationen att jag ska spy efter narkos och ha jätte ont samt att det ska bli sjukt stort eller föör stort med 250cc egen vävnad och 640 cc ultra hög proil på det hmm... Hehe
Gilla
aemes

aemes

Kvinna ·

Haha, jag svarade på två i samma. Svarade på nilsson87, om det med optider :) jag tror det kommer bli jättebra på dig! Och det kommer nog bli bra för mig med 500 också. Har kollat på djungelns drottning och en tjej där har väääldigt stora och det är jag orolig för ;) har breda höfter men är smal i övrigt liksom. Narkos och sånt känns inte så jobbigt, opererade mitt knä i december för fotbollsskada och mådde hur bra som helst. Däremot höll jag på att svimma första gången jag ställde mig upp ;) vaf är det för storlek du vill hamna på efter op ungefär?
Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

är sådär nöjd. men ska ringa han imorgon å se. Mina bröst blir extremt fula när dom späns, något som blivit värre med tiden. Å sen finns vissa rörelser jag fortfarande inte kan göra pga muskeln, så tänkte se om det kanske är dags för en korr....

Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

Hur länge har han sagt till er att han kommer finnas kvar på kliniken?

Gilla
aemes

aemes

Kvinna ·

Han har sagt att han tar nya patienter hela våren, fast i begränsat antal.. Det står på hemsidan också. Men sen har han lovat att han är kvar för korr i ett år åtminstone. Så antar att han går i pension på riktigt nästa sommar? Dock har han ju inte kvar sin egen klinik utan han finns på Peter Tarnows mottagning nu.

Gilla
Himmel

Himmel

Kvinna ·

Nu är det inte långt kvar för dig! Skönt! Jag har idag 75b men det skiljer 50 cc på mina bröst så det blir 450cc i ena och 500 cc i andra samt att han då kommer korriga ena bröstvårtan då dom annars kommer hamna i olika höjd. Är du nervös?
Gilla
Frida_star

Frida_star

Kvinna ·

Hej tjejer vi ses hos Clas den 15 maj :) med desinfektionsmedel i håret hahahah

Gilla
Frida_star

Frida_star

Kvinna ·

Jag fick en op tid den 27 feb, men va inte säker, ångrar mig idag :( Får vänta i 2 mån på op.tid efter min konsultation :( Jag vill ha min op.tid nu, tack :) Så, ni andra som op. 15 maj, vi ses på rummet :)
Gilla
aemes

aemes

Kvinna ·

Frida! Du kanske fick min då, haha! Jag fick framflyttat till 17 april! iiih :D så nu är det inte långt kvar! Tråkigt att du ångrar dig, men det kanske är bra att tänka lite extra när man är osäker. Du har ju allt det roliga kvar! Nu får tiden flyga förbi!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem