cellenellen
Kvinna ·
31 jan, 2012
NU! före och efter bilder (8 dagar)
BröstförstoringHär kommer några bilder. En "före" bild, katastrofalt äcklig. En efter bild som ser väldigt plastig/blank ut och en liggande. Tänk vilka underverk de kan åstadkomma de där plastikkirurgerna! :-)
Sortera efter
via_dolorosa
Kvinna ·
31 jan, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
31 jan, 2012
Ja, gud vilken förändring!! Snyggt :)
cellenellen
Kvinna ·
31 jan, 2012
Tack!
Via dolorosa; delvis bakom muskeln.
funderarp
Kvinna ·
31 jan, 2012
otrolig skillnad! det blev väldigt bra, grattis! :-)
geléhallon
Kvinna ·
01 feb, 2012
MiNiMiNi
Kvinna ·
01 feb, 2012
cellenellen
Kvinna ·
01 feb, 2012
Geléhallon; Jag har delvis bakom. Litade fullständigt på kirurgens omdömme och rekommendationer. Har tittat på miljoner bilder med framför o bakom, men kan inte säga vad jag gillar bäst. Och gick helt på hans rek. och är helnöjd! :-)
helikopter
Kvinna ·
05 feb, 2012
Var hittade du bilder förutom här på forumet med för och efter bilder på bakom resp. framför? Sitter och funderar fram och tillbaka själv på vad som är bäst och vet att det såklart är helt personligt, men skulle nog bli hjälp av jämföra en drös med resultat... Det får ju bara inte bli fel! Är så rädd för muskelpåverkan men är rädd för att de inte lyfts nog mycket (och håller sig där) ifall jag lägger framför...
Drömtuttar
Man ·
14 feb, 2012
Angående min förra op......det var så länge sen så jag kommer inte ihåg vad jag tänkte. Men jag opererar mig intte hos Lars igen.
Sicket lyft 😉 Ser skit fint ut, du ser inte ut o vara så övedrivet svullen änns, grattis till ett fint resultat. Vilken plasering har du?