Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
cellenellen profilbild

cellenellen

Kvinna ·

31 jan, 2012

NU! före och efter bilder (8 dagar)

Bröstförstoring

Här kommer några bilder. En "före" bild, katastrofalt äcklig. En efter bild som ser väldigt plastig/blank ut och en liggande. Tänk vilka underverk de kan åstadkomma de där plastikkirurgerna! :-)

Sortera efter

 profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

31 jan, 2012

Sicket lyft 😉 Ser skit fint ut, du ser inte ut o vara så övedrivet svullen änns, grattis till ett fint resultat. Vilken plasering har du?

Gilla
 profilbild

GoldenHeart

Kvinna ·

31 jan, 2012

Ja, gud vilken förändring!! Snyggt :)

Gilla
 profilbild

cellenellen

Kvinna ·

31 jan, 2012

Tack!
Via dolorosa; delvis bakom muskeln.

Gilla
 profilbild

funderarp

Kvinna ·

31 jan, 2012

otrolig skillnad! det blev väldigt bra, grattis! :-)

Gilla
 profilbild

geléhallon

Kvinna ·

01 feb, 2012

Blir nog fint det där! Törs man fråga varför du valde bakom?
Gilla
 profilbild

MiNiMiNi

Kvinna ·

01 feb, 2012

WOW vilket fint jobb. Och de ser likadana ut. Va roligt, grattis!!
Gilla
 profilbild

cellenellen

Kvinna ·

01 feb, 2012

Geléhallon; Jag har delvis bakom. Litade fullständigt på kirurgens omdömme och rekommendationer. Har tittat på miljoner bilder med framför o bakom, men kan inte säga vad jag gillar bäst. Och gick helt på hans rek.  och är helnöjd! :-)

Gilla
 profilbild

helikopter

Kvinna ·

05 feb, 2012

Var hittade du bilder förutom här på forumet med för och efter bilder på bakom resp. framför? Sitter och funderar fram och tillbaka själv på vad som är bäst och vet att det såklart är helt personligt, men skulle nog bli hjälp av jämföra en drös med resultat... Det får ju bara inte bli fel! Är så rädd för muskelpåverkan men är rädd för att de inte lyfts nog mycket (och håller sig där) ifall jag lägger framför...

Gilla
 profilbild

Drömtuttar

Man ·

14 feb, 2012

Angående min förra op......det var så länge sen så jag kommer inte ihåg vad jag tänkte. Men jag opererar mig intte hos Lars igen.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem