Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
undefined profilbild

Anonym användare

09 feb, 2013

NU ska jag byta, 450-?? *Bilder*

Bröstförstoring
Joo jag har 450cc nu och tänkte göra en ny op förra sommarn men avbokade tiden då jag inte kunde bestämma mig för vilka jag ville ha.
Nu ska jag göra detta till handling, har pengarna och fått ledigt från jobbet.
Då är den stora frågan. Vad? Står mellan 3 olika val, tänkte ni kunde hjälpa mig ?:)
Mina idag är 12,7 bredd och 5,2 put
590UHP coh 1 (12,6 bredd 6,3 put)
610 anatomiska coh 3 (13,5 bredd.  Height 14,1    Put 5,7)
eller koksalt 630 (bredd 13,8    put 5,7)
Dock koksalt. Vet inte?
Kan inte heller välja på annat än mentor på hermelinen.
Tack =)

Sortera efter

j.sthlm profilbild

j.sthlm

Kvinna ·

09 feb, 2013

Tycker du har super fina nu. Så svårt för mig att ge tips :) men beror ju lite på vad det är du vill ändra på?? Att de bara ska bli större eller vill du ändra form och liknade?
Gilla
 profilbild

Anonym användare

10 feb, 2013

Tack så mkt, egentligen gillar jag formen på dom men vill ha större! Haha. Så vet inte vad jag ska ta..Anatomiska, varför har nästan inga dom ?
Gilla
alltidhvit profilbild

alltidhvit

Kvinna ·

10 feb, 2013

Om du är nöjd led bredden hade jag tagit de med uhp 590 om de bara är de tre du kan välja mellan. Hur mycket betalar du för str byte?
Gilla
Opticruise profilbild

Opticruise

Kvinna ·

10 feb, 2013

Jag tycker det är lite att kasta pengarna i sjön och öka 1 cm på putet,förstår du vill ha en märkbar skillnad åt det större hållet och då tror jag inte det räcker med 590 uhp. Jag själv ökade 200/250 cc,2 cm i put nån mm på bredden och fick en märkbar skillnad. 2-3stl i bh. Hade INTE velat haft mindre,då hade det känns som att kasta pengarna i sjön.Tror du ska gå upp till åtminstone 650-700  för att få den  ökning du är ute efter..Lycka till!
Gilla
 profilbild

Anonym användare

11 feb, 2013

Opticruise: Nää är lite åt de hållet jag med.. Men är rätt liten o smal så vill inte ha enorma men ja fylligare än de jag har nu. Men däremot så hade jag ju vilja ha kanske 1cm bredare på brösten också..Funderar på dom anatomiska, just för att dom ser ut o ha bra mått. Slutar ju på 590 dom extra höga från mentor.
Gilla
Anna. profilbild

Anna.

Kvinna ·

11 feb, 2013

Risken med anatomiska är ju att de snurrar ..
Gilla
Opticruise profilbild

Opticruise

Kvinna ·

11 feb, 2013

Boobie skrev:
Opticruise: Nää är lite åt de hållet jag med.. Men är rätt liten o smal så vill inte ha enorma men ja fylligare än de jag har nu. Men däremot så hade jag ju vilja ha kanske 1cm bredare på brösten också..Funderar på dom anatomiska, just för att dom ser ut o ha bra mått. Slutar ju på 590 dom extra höga från mentor.
Aa är nog inte så dumt att kika på dom,då har du flera valmöjligheter,och btw risken för att anatomiska ska snurra är väldigt liten om kirurgen gör fickan precis..
Gilla
 profilbild

Anonym användare

11 feb, 2013

Ahaa, men ser man en tydlig skillnad om man har anatomiska? har för mig att man knappt ser någon skillnad, eller har jag fel? täntke gillar ju dom runda, fast även dom blir ju en aning droppformade men. vad tror du? :p
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem