Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Nu var det klart! Blev 345 cc hos Cosmo (bild)

Bröstförstoring

Är supernöjd en så länge. Hoppas att det bara går mot det bättre. Vad tycker ni? :)

17

Sortera efter

MiniSmultron

MiniSmultron

Kvinna ·

Ser riktigt fint ut :)

grattis!

Gilla
pmsnordjylland

pmsnordjylland

Kvinna ·

WoW👍

Gilla
pmsnordjylland

pmsnordjylland

Kvinna ·

Hur er forløbet gået??
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det har gått jättebra. Tror att jag är en sådan människa som klarar sig lindrigt undan. Tog narkosen bra, var mest trött. Operationen gick väldigt bra sa Peter till mig efter, enkel och smidig. Har kunna vara uppe och röra mig rätt bra enda sen igår. Självklart är man stel och öm samt har fått lite smärtlindrande tabletter som gömmer undan lite av smärtan så just nu är jag bara överlyckig! :D Citadellkliniken kan jag varmt rekomendra. Nu vet jag inte alls hur slut resultatet blir men än så länge har allting funkat fantastiskt. Har tillochmed åkt bild 60 mil hem idag till Stockholm igen.

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Ser ut att bli ett par typiska cosmotuttar,mellanprofil och runt 3-400cc .. Grattis till dina nya vänner :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack! :) det var lite det jag var ute efter så ;)

Gilla
Lizzie

Lizzie

Kvinna ·

Ser redan jättebra ut👍kommer bli kanon:)) Grattis:))!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack :D

Gilla
bambii

bambii

Kvinna ·

Ååh vad fina!! :D nu längtar jag ännu mer tills det är min tur ^^ lycka till med dom! Kram
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack! :D Ja det förstår jag verkligen att du gör! Lycka till med framtiden :D

Gilla
Emime

Emime

Kvinna ·

Grattis vad fina! Är oxå jättenöjd med citadellkliniken så trevliga och duktiga människor som jobbar där!!
Gilla
Presley

Presley

Kvinna ·

Kul att höra att allt gått bra :) vi opererades ju samma dag och skrev lite innan, hur mår du nu en vecka efteråt? Jag ska äntligen på återbesök imorgon :) mina bröst blev jätte fina, hamnade i kategorin att brösten trycks ner från början av muskeln då jag är var så liten innan så dom växer varje dag haha. Var nöjd första dagen :) så vi får se hur det blir haha!! Men fina är dom :) kom också lindrigt undan men har haft några toppar då jag haft väldigt ont men då har tabletterna och en promenad hjälpt. Sömnen däremot är kass. Har inte sovit en hel natt än. Jätte jobbigt :( hur Har du haft det på nätterna? Kram
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej :) jag mår riktigt bra. Har inte haft jätteont men precis som dig har man haft användning av tabletterna! :) kul att höra att du är nöjd! :D växter dina jämnt eller är det ena mer snabbläkt? jag är också nöjd men jag är glad att dem bara kan bli bättre och bättre :p jag har inte heller kunnat sova en hel natt men vet inte riktigt varför då jag inte har ont? Skönt med återbesök, då är det ett till steg på vägen. Och man får ta bort tejpen under armarna! :) då kanske man får använda deo igen? Jag ska på återbesök på fredag :) kram
Gilla
LittleMom

LittleMom

Kvinna ·

Är det bara jag som inte ser :S Varken här eller på din profil...

Gilla
Chicababe

Chicababe

Kvinna ·

Nej, jag kan inte heller se, konstigt!?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nej jag har råkat radera bilderna :p Men ska lägga upp dem igen :)
Gilla
Presley

Presley

Kvinna ·

Ganska jämnt har dom växt :) å ganska mycket haha!! Nu har jag slutat med smärtstillande helt! Känns skönt! Mejlade bilder idag så får se vad han svarar men det känns bra! han är så otroligt snäll jörg!! Glad att jag valde honom! Har sovit en hel natt sen operationen, känns bra! Antar att man sover dåligt eftersom man fått sova på rygg! Måste mm något så blir det ju jobbigt haha, och det är ju inte så bekvämt att ligga samma ställning länge.. Har sovit lite på sidan men blir stel och öm efter.. Men allt kommer bli bra :) hoppas det fortfarande är bra med dig med!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem