Marremyra
Kvinna ·
Ny bild på mina 495cc *BILD - 21 dagar*
Så har det gått 3 veckor efter operation! Jag har ff lite ont, speciellt under det ena bröstet. Känns som ett revben är knäckt och det stramar och kliar en del i nedre delen av båda brösten. Mina bröstvårtor gillar inte heller sport-BHn... De skaver mot och nu smörjer jag med en bröstvårtskräm och det blir bättre :-) Slut med klagan... Jag tycker brösten har fin form och jag är nöjd med storleken. Vad tycker ni? Fin? Fult? För lite underpool? Lagom? ;-)
Sortera efter

Doris
Kvinna ·
De är jättefina och kommer bli ÄNNU finare vartefter vävnaden anpassar sig. Kanon, grattis! 👍
Gilla

Marremyra
Kvinna ·
Tack Doris! Jag hoppas de "hänger" till sig lite, tror de blir riktigt bra då :-)
Gilla

sussipussi
Kvinna ·
Ser jättebra ut. :) har du använt bröstband?
Jag har det nu (op19/12) och hoppas de åker ner. Just nu pekar mina bröstvårtor neråt :( har lagt in bild på mitt galleri.
Gilla

Marremyra
Kvinna ·
Jag använder bröstband enbart på natten nu, men första veckan hade jag det dygnet runt. Det är svårt det där med bröstvårtor och underpool. Jag vill helst ha de liiiite uppnosiga men inte för mycket. Tror att tyngdlagen hjälper mig med det sista ;-)
Gilla

Marremyra
Kvinna ·
Tack ska jag säga också :-)
Gilla

sussipussi
Kvinna ·
Jag ska använda det dygnet runt 3 veckor.
Hoppas verkligen mina börjar krypa uppåt snart oxå ;)
Gilla

Marremyra
Kvinna ·
Mina var jättesvullna från början, men nu börjar de bli lite mjuka och få form. Jag gillar att min klyfta är tight och att de är runda i formen. Precis som jag önskade.
Gilla

Barajag123
Kvinna ·
Jättefina :)
Gilla

Marremyra
Kvinna ·
Tack barajag123 :-) Hur mår du?
Jag läker på bra och känner mig nöjd med mina nya bröst :-)
Gilla

miffo11
Kvinna ·
Jättefina. Du ska vara supernöjd tycker jag.
Dom kommer nog bli mjukare och så med tiden. Även om man inte ser det med ögat så ändras dom lite ända till 1år efter.
Gilla

Barajag123
Kvinna ·
Jodå det är ok, känner mig starkare idag än igår. Så van att vara pigg och kunna skutta iväg till gymet och hugga i hemma. Tålamod är väl det viktigaste just nu :)
Gilla

Marremyra
Kvinna ·
Känner igen det där, är också van att kunna hugga i och köra på rätt så hårt. Jag jobbade efter 10 dagar och det gick bra trots att det kändes. Min man var också tvungen att åka bort att jobba andra veckan så då var det bara att gilla läget och fixa. Min pappa hjälpte mig mycket, vilket var superschysst! I love My pappa! ;-) Nu har det gått 3 1/2 vecka och nu börjar det kännas riktigt okej :-) Jag gillar mina nya bröst :-)
Tack , miffo11! Jag hoppas att de blir som du säger, lite mjukare! Gillar formen och de är väldigt likt det resultat som jag blev lovad. Kolla min förebild/simulationsbild i mitt galleri :-)
Gilla

Barajag123
Kvinna ·
Skönt att det känns bra nu :) jag var tvungen att jobba efter 8 dagar, kanske därför jag varit lite extra sliten. Finemang med hjälpsam pappa :) Bär du din 1-åring nu?
Gilla

Marremyra
Kvinna ·
Jag är försiktig med att lyfta. Jag "föser" liksom min lilla mot mitt ben när hon ska ner från matstolen eller upp i sängen så hjälper jag till med benet osv. Men visst, det blir ju en del lyft iallafall. Nu känner jag inget, men andra veckan fick jag som ett sendrag över ena bröstet när jag hade ansträngt musklerna. Men jag känner inte av det nu :-) Hur går det för dig med dina barn?
Gilla

Barajag123
Kvinna ·
Jo det går ganska bra. Minstingen går mest till pappa eller sina syskon när det ska bäras. SoM
att han lärt sig att jag inte kan :/ så visst längtar jag efter att bara kunna lyfta upp honom i famnen och gosa... :) nu sätter jag mig ner på golvet så myser vi på så sätt men det är inte riktigt samma sak.
Gilla