Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gagge

gagge

Kvinna ·

Ny bildbomb på Allergan 800cc UHP Släta

Bröstförstoring

Lite nya bilder... 5 dagar gamla.. hipp hipp hurra!!! :-D

Är fortfarande SÅÅÅÅÅÅÅÅ Nöjd att det går inte att beskriva.

Vecket är borta, dom är runda, fina, fylliga och putar mycket även i bara citadell bh:n..... det bådar gott  :-)

Nu förstår jag er som säger att ni är kära i era bröst... jag med!!! ;-)

Slänger även in bilder på mina Perthese 550cc HP. Vilken skillnad va!

20

Sortera efter

Rosamoln

Rosamoln

Kvinna ·

Yeah vilken skillnad!!! :) Ja det är en helt underbar känsla och känna så!!!

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

jag e bara så jävla glad... går omkring o känner mig allmänt till freds med livet :-D

Gilla
Rosamoln

Rosamoln

Kvinna ·

gagge skrev:

jag e bara så jävla glad... går omkring o känner mig allmänt till freds med livet :-D

Så det ska vara:) Samma här! Hade en liten svacka där i början då jag tyckte jag hade gjort bort mig och gjort för stora, men nu är allt toppen och jag har accepterat och vant mig vid mina nya vackra bröst:)

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

SÅ jäkla snygga!

blev en klar förbättring jfm innan!

håller tummarna för att dina nya ärr läker lika bra som de andra!

hur har du det med smärtan? ;)

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Tack du!

ingen smärta alls faktiskt.... inte ens tagit alvedon igår och idag.

Brännde bara lite dom första dagarna i snitten men inte mer än så.

Ingen elefant på bröstkorgen denna gången ;-)

hur mår du själv.... o jag läääängtar efter dina bilder ;-)

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

HAHAHA, ingen elefant på min bröstkorg i heller, lite lätt brännande svidande känsla i snitten bara, men annars ingen smärta, men är rädd för att börja få ont..... men tar panodil lite då å då för säkerhets skull......i alla fall tills man varit på återbesöket och Jörg plockar bort suturerna....som förhoppningsvis sker i morgon! När ska du på ÅB? :D Fottat en del i em, men ingen kabel hemma för att överföra bilderna med....är fortfarande hemma hos mina föräldrar, men i morgon kväll ska jag åka hem...måste få lite lugn snart innan man blir knasig! :D Jag har inte bröstbandet..och jag vet inte ens om jag VILL ha det! Gillar att brösten är upp puschade....utan att vara puschade.....har du bröstbandet?
Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

haha nä had bara bandet första dagen på kliniken sen sa tuve.. vi skiter i det :-D Ska på återbesök på torsdag. Då ser jag fram emot bilder snart då :-)
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Stora, fylliga och snygga!! :D
Underbart att du känner dig så nöjd!

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

olala!! De är verkligen skit snygga nu! vilket skillnad de blev! Finfint!! 😀

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Tack snälla ni :-D

Cs på torsdag Annzz... då ska kortet glöda ;-) hehehe

Gilla
funderarp

funderarp

Kvinna ·

Superfina!! Grattis !

Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Jäklar vilken skillnad! Snyggt!

Tycker verkligen att man ser skillnaden med släta också. Är det soft touch?

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Tack :-D

Stämmer bra, soft touch som är dom fastare av de två olika allergan runda implantaten.

Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

gagge- jag funderar på samma sort nu när jag ska byta. Men skulle egentligen vilja ha lite mjukare. Har coh2 nu

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Allergan har ett runt implantat som är mjukare än soft touch, responsive gel tror jag det heter? Inte helt 100 säker men soft touch är det fastare av dom två.
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

gagge- ja, det har jag läst om men måste kolla upp om det är maxfyllt som soft touch. Jag ska försöka minska/ta bort min rippling.

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Uppdaterar lite. Hade återbesök idag. Gick kanon. Tuve var själv nöjd med resultatet, och jag är bara så glad :-D fick bytat tejp, tagit stygnen och lite råd på vägen tills vi ses om 3 månader. Slipper tortyrbhn om jag vill, tycker den är behaglig faktiskt :-) ska fortsätta tejpa 3 månader till och gärna inte byta oftare än med 2 veckors mellanrum. dom kommer inte sjunka mer och inte heller ändra sig i formen märkvärt. Håller tummarna för att han har rätt och att dom stannar där dom är :-)
Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

jiippiieee! Så härligt att höra!

Beach 2012!

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Skönt att höra att det blivit så bra, gagge!! :)

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

vad fick du för goda råd på vägen???;D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem