Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
daria

daria

Kvinna ·

NY op 7/12

Bröstförstoring

Igår har opererats och allt gick bra har fått 375cc framför med lyft  gelhalon runda hög profil.. Jag är glad att jag har inte så ont . men har bandage o igår kväll blödde jag lite för det kom lite på bandaget.. Är det normalt?? jag ska ta bort bandaget på torsdag..

Op gick två timmar och fick gå hem efter 5 timmar..

kommer lägga in bilder med bandage.. Nu undrar jag om ni tycker de blir för små 375cc hade 75b innan vad hammnar jag på ?? jag ville ha 400cc men läkare sa att de kommer bli hängiga med tiden o behöver lyftas på nytt och kanten skulle synas eftersom de är bredare. vet inte är lite orolig för just nu genom bandage är det inte så stor..

vad tror ni??

6

Sortera efter

lalle

lalle

Kvinna ·

dom blir större jag har 390cc och hade 75c innan och nu har jag 65G på change!

det tog 1-2 veckor innan dom ploppa ut!!! XD innan så var bara allt så spänt :P

Gilla
daria

daria

Kvinna ·

lalle: oh vad glad jag blir att få höra att de blir större.. ska lägga bild med bandaget nu så du kan se hur det ser ut fast på bild ser större än verklighet... jag ska tro på dig;)

Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

ja så var det för mina och angående blödningen jag blödde som en gris!!!!! haha första 2 dagarna!

Gilla
daria

daria

Kvinna ·

ok så det va inget farligt!! jag har lagt bild med bandage nu!!!

Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

jaaa men det kommer poffa fram när du tar bort bandaget och sen när huden släpper :P och inte är så jävla spänt!

Gilla
daria

daria

Kvinna ·

lalle skrev:

jaaa men det kommer poffa fram när du tar bort bandaget och sen när huden släpper :P och inte är så jävla spänt!

Tack vad glad jag blir!! Hälsningar från mig!!! 🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem