Nooova
Kvinna ·
Sortera efter

Pisa25
Kvinna ·

Nooova
Kvinna ·
Japp, väldigt dyrt för en andra operation. Har op tid bokad i januari men frågan är om det är värt det? Hur hade ni gjort o resonerat? Hjälp mig :)

sarabro
Kvinna ·
Känns det verkligen värt det och man har råd så visst, annars...har jag nog låtit bli och varit nöjd med första operationen:)

Tösan
Kvinna ·
Tja 250 cc är ju en markant skillnad... Vet inte vad du tycker om brösten så som de är i dag, trivs du inte med dem så är det kanske värt det, känns ju lite trist att ha opererat brösten och sen gå och vara missnöjd med dem det är ju inte riktigt vad man har tänkt sig. Men om du tycker brösten är rätt ok redan nu skulle jag inte göra det. Sen kan jag ju tycka att priset ligger lite högt för att röra sig om en omoperation...

Nooova
Kvinna ·

lalle
Kvinna ·
jag betala hela min för 38,000 så det låter SVIN dyrt! :S
hur stora har du nu? :) bh storlek och cc?

Nooova
Kvinna ·
Betalade också 38.000 för min första gången. Har 550cc o dom är 3 månader gamla, får bara 10% rabatt på andra isf.

Tess
Kvinna ·
Jag hade väntat tills du ev fött barn för en andra operation, då kanske du hursomhelst vill göra en ny op. Jag är väldigt tacksam att jag väntade med min andra op tills jag var klar med graviditeter och amning. Men jag förstår känslan av att man vill göra det NU :) Svårt det där. Men lycka till med vad du än beslutar att göra.

Nooova
Kvinna ·
Tack så mycket. Ja, eftersom att dom bara är 3 månader så kanske man borde ge dom lite tid. Man vill ju inte opereras hundra gånger o som du säger så vill man säkert göra en till op efter graviditet.
låter dyrt :S