Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Green Muse profilbild

Green Muse

Kvinna ·

05 nov, 2011

Nya 305cc runda bakom! *Bilder*

Bröstförstoring

Nu är det gjort!

Opererades på Laser & Estetik i Sthlm igår och är riktigt nöjd med resultatet och kliniken, mycket trevlig och kompetent personal!

Mår som en prins, ingen smärta alls. Känns bara spänt/stelt i armarna. Högra bröstet sitter lite högre än det vänstra, kan det bero på att man är högerhänt och på så sätt har lite mer muskulatur där?

Cheerio!

12

Sortera efter

Tuttsan

Kvinna ·

05 nov, 2011

Fina! Precis sådär såg mina ut dag 1 haha :) Det högra satt mycket högre än det vänstra, men det ordnade till sig på ett par dagar bara :)

Gilla

Green Muse

Kvinna ·

05 nov, 2011

Tack! Skönt att höra! Jobbigt att gå och nojja sig att det ska bli ojämnt ^^

Gilla

Anonym användare

05 nov, 2011

När man har läst runt i forumen är det ju många som har brösten olika. Mina såg mer jämna ut i början och har sedan blivit lite mer olika. Men svullnaden har ju lagt sig olika så det beror väl på det. Det är ju egentligen "två operationer". Jag ska till kliniken på måndag, få se vad de säger...

Gilla

Malin88

Kvinna ·

05 nov, 2011

Använder som också abecitas bygelbh där?:) trodde citadell va den enda kliniken med bygel efter op
Gilla

Pumagirl

Kvinna ·

05 nov, 2011

vadå bygelbh? ska man ha de?

Gilla

Green Muse

Kvinna ·

05 nov, 2011

Yes. Bygelbehå är det på laser och estetik. Den sitter dock inte jättetight mot brösten.

Gilla

Malin88

Kvinna ·

05 nov, 2011

okey. för det borde va väldigt viktigt att bygelbhn sitter tajt. så fickorna inte förstörs. på citadell ska de iaf sitta jättetajt

Gilla

lalle

Kvinna ·

05 nov, 2011

jag fick inte använda bygelbh på 3 veckor men ni har det :/ konstigt hmmm?

jag kör sportbh!!!

annars kan det bli fula veck och konstiga fickor :P

Gilla

Malin88

Kvinna ·

05 nov, 2011

På citadell har man en bygelbh från dag ett. Alla kliniker kör på olika tekniker. Så efter ca 1 månad med bygelbh och bröstband får man börja använda andra bygelbhar.
Gilla

Anonym användare

06 nov, 2011

jag använder bygel BH bara när jag ska ut på krogen typ, första gången var efter 3 v, nu är dom en månad... min kirurg sa att man kan använda det så fort ärren har läkt och inte gör ont längre... men jag kommer fortsätta med sport BH ett par mån till och bara använda bygel vid speciella tillfällen :)

Gilla

Green Muse

Kvinna ·

15 nov, 2011

Malin88 skrev:

okey. för det borde va väldigt viktigt att bygelbhn sitter tajt. så fickorna inte förstörs. på citadell ska de iaf sitta jättetajt

Jaa. Det känns ju mest logiskt. Tror han menade att jag inte skulle ha den så tight att det trycker hårt på ärren. Har satt den tightare nu iaf som du sa, så att fickorna inte vandrar ner.. :)

Gilla

Anonym användare

15 nov, 2011

Min sportbh sitter inte alls så hårt och har sldrig gjort...undrar hur det kan vara så olika???

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem