Glimma
Kvinna ·
15 sep, 2017
Nya bilder 1 år efter full bukplastik och bröstförstoring med 450cc Motiva Ergonomix HP
BröstförstoringNu har det gått ett helt år sedan min operation. Jag kunde inte vara nöjdare över min mage, den är sååå fin och älskar naveln. Enda tråkiga är att jag saknar känsel i större delen av magen men det kan jag leva med. Brösten är jag fortfarande kluven till. Vissa dagar gillar jag dem, andra önskar jag att jag tagit mindre implantat och åter vissa dagar önskar jag att jag inte alls gjort någon förstoring. Jag tycker att de sitter för brett i sär, det är svårt att hitta bh som sitter bra (bikini ska vi inte ens prata om!) och de är begränsande i min träning. Dessutom är fickorna töjda. Men med kläder tycker jag att de är snygga och passar till min kropp. Jaja, jag jobbar på att acceptera dem. Så det var en liten rapport från mig :) Två nya bilder finns i mitt silvergalleri. Tyvärr fula märken efter bh:n och ugly solbränna.
Sortera efter
Sussie
Kvinna ·
15 sep, 2017
Glimma
Kvinna ·
15 sep, 2017
Dö snygga bröst om du frågar mig :-)
Dibba
Kvinna ·
17 sep, 2017
Höst
Kvinna ·
17 sep, 2017
Glimma
Kvinna ·
17 sep, 2017
Du är Supersnygg Glimma, längtar verkligen tills det gått ett år, gick in på 6mån igår och vill gärna höra om du haft någon svullnad på magen och i sådant fall när försvann det?
Men igen ville bara egentligen säga att Du är jättesnygg!!!
Bellie
Kvinna ·
17 sep, 2017
4BARNSMOMY
Kvinna ·
17 sep, 2017
Jenny221
Kvinna ·
17 sep, 2017
Glimma
Kvinna ·
28 sep, 2017
Superfin!!
Glimma
Kvinna ·
28 sep, 2017
Galet fint
Glimma
Kvinna ·
28 sep, 2017
Hej Glimma jag har följt dig sen jag blev medlem här o kan säga med handen på hjärtat att du är en av dom som fått finast resultat efter dina op...du har en superfin mage o bröst...verkligen:)))
Glimma
Kvinna ·
28 sep, 2017
Vad hade du för bh-storlek innan din bröstförstoring om man får fråga?
Tänkaren
Kvinna ·
30 sep, 2017
Mommy22
Kvinna ·
11 sep, 2018