Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Glimma profilbild

Glimma

Kvinna ·

15 sep, 2017

Nya bilder 1 år efter full bukplastik och bröstförstoring med 450cc Motiva Ergonomix HP

Bröstförstoring

Nu har det gått ett helt år sedan min operation. Jag kunde inte vara nöjdare över min mage, den är sååå fin och älskar naveln. Enda tråkiga är att jag saknar känsel i större delen av magen men det kan jag leva med. Brösten är jag fortfarande kluven till. Vissa dagar gillar jag dem, andra önskar jag att jag tagit mindre implantat och åter vissa dagar önskar jag att jag inte alls gjort någon förstoring. Jag tycker att de sitter för brett i sär, det är svårt att hitta bh som sitter bra (bikini ska vi inte ens prata om!) och de är begränsande i min träning. Dessutom är fickorna töjda. Men med kläder tycker jag att de är snygga och passar till min kropp. Jaja, jag jobbar på att acceptera dem. Så det var en liten rapport från mig :) Två nya bilder finns i mitt silvergalleri. Tyvärr fula märken efter bh:n och ugly solbränna.

14

Sortera efter

Sussie

Kvinna ·

15 sep, 2017

Dö snygga bröst om du frågar mig :-)
Gilla

Glimma

Kvinna ·

15 sep, 2017

Sussie skrev:

Dö snygga bröst om du frågar mig :-)

Tack!
Gilla

Dibba

Kvinna ·

17 sep, 2017

Du är Supersnygg Glimma, längtar verkligen tills det gått ett år, gick in på 6mån igår och vill gärna höra om du haft någon svullnad på magen och i sådant fall när försvann det? Men igen ville bara egentligen säga att Du är jättesnygg!!!
Gilla

Höst

Kvinna ·

17 sep, 2017

Superfin!!
Gilla

Glimma

Kvinna ·

17 sep, 2017

Dibba skrev:

Du är Supersnygg Glimma, längtar verkligen tills det gått ett år, gick in på 6mån igår och vill gärna höra om du haft någon svullnad på magen och i sådant fall när försvann det?
Men igen ville bara egentligen säga att Du är jättesnygg!!!

Stort tack Dibba! Jag har varit väldigt förskonad från svullnad nästan från början faktiskt. Om jag ansträngt magen med hård träning kan det nog fortfarande hända att jag svullnar något men knappt märkbart. Det är liksom mer en känsla men svullnaden känns inte. Men jag har förstått det som att det är helt normalt och vanligt att svullna riktigt länge så säkert inget du behöver oroa dig för!
Gilla

Bellie

Kvinna ·

17 sep, 2017

Galet fint
Gilla

4BARNSMOMY

Kvinna ·

17 sep, 2017

Hej Glimma jag har följt dig sen jag blev medlem här o kan säga med handen på hjärtat att du är en av dom som fått finast resultat efter dina op...du har en superfin mage o bröst...verkligen:)))
Gilla

Jenny221

Kvinna ·

17 sep, 2017

Vad hade du för bh-storlek innan din bröstförstoring om man får fråga?
Gilla

Glimma

Kvinna ·

28 sep, 2017

Höst skrev:

Superfin!!

Tack!
Gilla

Glimma

Kvinna ·

28 sep, 2017

Bellie skrev:

Galet fint

Tack!
Gilla

Glimma

Kvinna ·

28 sep, 2017

4BARNSMOMY skrev:

Hej Glimma jag har följt dig sen jag blev medlem här o kan säga med handen på hjärtat att du är en av dom som fått finast resultat efter dina op...du har en superfin mage o bröst...verkligen:)))

Men tack vad glad jag blir! Jag har sett dina bilder också tidigare och du har ju också fått ett riktigt fint resultat!
Gilla

Glimma

Kvinna ·

28 sep, 2017

Jenny221 skrev:

Vad hade du för bh-storlek innan din bröstförstoring om man får fråga?

Jag använde mest 75A men min rätta storlek var nog snarare 70B. Omkretsen spelade ju liksom inte så stor roll när det inte var så mycket vikt i brösten som skulle hållas upp.
Gilla

Tänkaren

Kvinna ·

30 sep, 2017

Det ser fantastiskt ut på bilderna, och min personliga åsikt är att brösten passar så bra in, dom ser inte alls förstora ut eller så, utan helt lagom till din kropp. Men självklart gör du det som känns bäst för dig själv om du vill byta eller ej.
Gilla

Mommy22

Kvinna ·

11 sep, 2018

Jag håller med tidigare talare. Dina bröst ser fab ut!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem