Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

16 dec, 2011

Nya bilder! 11,5 veckor sedan op...

Bukplastik

Lagt ut lite nya bilder! Jag är mycket nöjd kan man säga!!!

Allt är bättre än den hemska degmagen!

// Geleråttisen

14

Sortera efter

MissM

Kvinna ·

16 dec, 2011

Superfint!! Jag förstår att du är nöjd!!!

Gilla

Poppygirl

Kvinna ·

16 dec, 2011

Oj, vilken skillnad! Vad fint det ser ut! Du ska verkligen vara nöjd. Kul!!:-)

Gilla

ellionore

Kvinna ·

16 dec, 2011

*busvisslar*

Snygging där!

Det ser verkligen supersnyggt ut!

Förstår att du är nöjd!

Grattis

Gilla

nova81

Kvinna ·

16 dec, 2011

WOW!! Vilken skillnad!!

Och ditt ärr ser ut att sitta väldigt lågt

👍

Gilla

hoppehare

Kvinna ·

16 dec, 2011

Men shit vad snyggt!! :D Wow! Ett resultat väl värt stolthet :) Kramar

Gilla

Jeiden2011

Kvinna ·

18 dec, 2011

Var hittar man bilderna? :-)*ny*
Gilla

ellionore

Kvinna ·

19 dec, 2011

Jeiden2011 skrev:
Var hittar man bilderna? :-)*ny*

Klicka på namnet på den du vill se bilder på, dvs gå in på dens profil, Geleråttan i detta fallet har bilderna i bronsgalleriet så du borde kunna se dom, bilder i silvergalleriet kommer du inte kunna se förän du blivit silvermedlem!

Gilla

Anätte

Kvinna ·

19 dec, 2011

Jättefin:))

Gilla

maxi

Kvinna ·

19 dec, 2011

Fantastiskt, jag blir lika faschinerad varje gång jag ser den här typen av förändring. Vad jag menar är att vissa magar har inte så väldigt mycket och då känns det mindre överraskande att det blir fint. Men när våra "landstingsmagar" som ju är lite mer att bita i så att säga blir så himla fina blir jag stum av beundran för de kirurger som åstadkommer dessa resultat. Stort grattis o god jul.
Gilla

Anonym användare

19 dec, 2011

Tackar alla! Efter Maxis inlägg var jag bara tvungen att lägga ut en till bild på min mage innan bukplastiken.

Här ser man mer av det "onda"...heemskt att se...

Det är otroligt vad de kan göra, riktiga konstnärer!

ha en riktigt God Jul på er alla!!!

Gilla

maxi

Kvinna ·

20 dec, 2011

Det är ju bara att konstatera att ett smärre underverk har skapats på drygt elva veckor när man jämför bild ett med bild två. Återigen, orden räcker inte till för den beundran jag känner för dessa kirurger som förändrar livet för en massa människor. Jag kan fortfarande vakna ibland och för ett ögonblick tro att jag drömt alltihopa. Som tur är har jag ju inte det! Grattis igen.
Gilla

Hella72

Kvinna ·

04 jan, 2012

Men vilken fin mage du har fått, det är ju en skillnad som är enorm.

Måste vara helt underbart att få på sig byxor utan att behöva trycka ner magen i demeller låta den välla över!

Ditt snitt verkar ju sitta väldigt långt ner också, vilket jag inte är helnöjd med på mej men jag hoppas att det blir så pass blekt att det syns minimalt sen.

Du har verkligen fått en helt fantasktisk mage, den förstår jag att du är helstolt över!

Gilla

Tankenöten

Kvinna ·

04 jan, 2012

Men jisses!!

STORT GRATTIS, vad kul att det blev så otroligt lyckat! =)

Man blir faschinerad av denna otroliga konst det faktiskt är och makten de håller för att förändra en människas liv.

Helt galet vad bra resultat!!

=)

Visst känns det skönt och kunna sola med alla andra i sommar och inte behöva gömma sig hemma eller i vassen =)

Gilla

MrsLi

Kvinna ·

05 jan, 2012

Verkligen otroligt fin mage du har fått, aningen avundsjuk måste jag erkänna. Håller tummarna att min bedömning går bra så att jag också blir av med degmagen..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem