Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Angelica77 profilbild

Angelica77

Kvinna ·

12 okt, 2011

*Nya bilder 14 dagar* 500cc HP Ivan Letterfors

Bröstförstoring

Tagit lite nya bilder för att visa "utvecklingen".

Tycker dom har sjunkit bra. Så gott som smärtfri!

Op datum 29/9 av Ivan Letterfors. Bytte ut trasigt implantat Nagor 410cc till Mentor 500cc HP

Var väldigt rädd att 500 skulle bli för stort på mig. Men jag är redigt nöjd!!!!

Bilder i samma BH:ar finns i galleriet på innan operationen.

*Längtar efter att sova på mage*

31

Sortera efter

gnarly

Kvinna ·

12 okt, 2011

Passar dig perfekt! Riktigt fina! 😉

Gilla

Anonym användare

12 okt, 2011

nice :) jättefina !!

Gilla

Anonym användare

12 okt, 2011

Alltid lika snyggt när Ivan är i farten Grattis! Längtar, snart är det min tur igen..
Gilla

annzz

Kvinna ·

12 okt, 2011

Helt enkelt PERFEKTA!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

12 okt, 2011

perfekta! är avis på dina bröst!! :)

Gilla

Angelica

Kvinna ·

12 okt, 2011

Super snygga!! Ivan är såå duktig!
Gilla

lajsa123

Kvinna ·

12 okt, 2011

superfina!

hur kände du att det va trasigt?

känner du skillnad på mjukhet på nagor och mentor?

Gilla

EeM

Kvinna ·

12 okt, 2011

Riktigt snygga(: Ivan har också gjort mina i 500cc fast 2 dagar efter dig(: väldigt trevlig är han(:
Gilla

Angelica77

Kvinna ·

12 okt, 2011

lajsa123 skrev:

superfina!

Det började bränna och göra konstigt ont i bröstet. Sen ändrade det något i form, speciellt när jag höll upp den armen över huvudet. Kändes något mjukare oxå!

Jo, jag känner en stor skillnad på dessa inlägg. De gamla Nagor var riktigt mjuka o gosiga. Dessa är rätt fasta! Mycket möjligt dom mjuknar o gottar till sig med tiden (har ju som sagt bara gått 14 dagar) men hur som helst är jag nöjd med valet av gelehallon mot det flytande silikonet! Händer nånting nu så lär det stanna kvar på ett helt annat sätt!

Gilla

Angelica77

Kvinna ·

12 okt, 2011

Visst är han!!! Kände mig otroligt lugn när jag åter fick träffa honom. Var inte lika övertygad när jag träffade en annan kirurg några veckor tidigare. Klickade inte på samma sätt och det är viktigt för mig att känna mig helt trygg.

Detta var ju heller ingen "positiv" operation som behövde göras igen. Antar att jag var extra känslig o taggarna utåt i början.

Gilla

Angelica77

Kvinna ·

12 okt, 2011

Malin88 skrev:

perfekta! är avis på dina bröst!! :)

Tack!!...och jag på dina!!!! 🤭

Gilla

Anonym användare

12 okt, 2011

Snygga verkligen!!!!:-)))

Gilla

Anonym användare

12 okt, 2011

Jättesnygga :) opererade mig oxå av Ivan den 27/9 i Falköping :D är sjukt nöjd jag med!

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

15 okt, 2011

Angelica77 skrev:

lajsa123 skrev:

superfina!

Det började bränna och göra konstigt ont i bröstet. Sen ändrade det något i form, speciellt när jag höll upp den armen över huvudet. Kändes något mjukare oxå!

Jo, jag känner en stor skillnad på dessa inlägg. De gamla Nagor var riktigt mjuka o gosiga. Dessa är rätt fasta! Mycket möjligt dom mjuknar o gottar till sig med tiden (har ju som sagt bara gått 14 dagar) men hur som helst är jag nöjd med valet av gelehallon mot det flytande silikonet! Händer nånting nu så lär det stanna kvar på ett helt annat sätt!

aha så du hade flytande silkon innan?? trodde inte man hade haft det i sverige på superlänge. :)

du får uppdatera om mjukheten sen när de gått längre tid :)

Gilla

afnkcmh

Kvinna ·

18 okt, 2011

wooow!!!!

Gilla

Summer dress

Kvinna ·

18 okt, 2011

Verkligen supersnygga! Tidigare var jag inne på att göra ganska små eftersom att jag tyckte att dom i regel blev snyggare men har börjat inse att det finns väldigt många med stora bröst som blir sjukt snygga. Har mailat min kirurg om att ev lägga in lite större än de 300/345 vi kom överens om. ;)
Gilla

Angelica77

Kvinna ·

18 okt, 2011

Summer dress skrev:
Verkligen supersnygga! Tidigare var jag inne på att göra ganska små eftersom att jag tyckte att dom i regel blev snyggare men har börjat inse att det finns väldigt många med stora bröst som blir sjukt snygga. Har mailat min kirurg om att ev lägga in lite större än de 300/345 vi kom överens om. ;)

Med kläder på ser mina inte ett dugg stora ut. Och det är knappt jag tycker att dom är så stora utan kläder heller (förrän man ser på bilderna att de ju faktiskt är rätt putiga..hihi).

Man kan med andra ord dölja riktigt bra med kläder! Tror inte många hade gissat på att jag fixat brösten när dom ser mig.

Gilla

Anonym användare

18 okt, 2011

Jättefina!

Gilla

Sannich

Kvinna ·

18 okt, 2011

Jätte jätte fina!!, du motiverar verkligen mig till att välja större som 500cc Mentor HP! 😛

Kan du inte lägga ut lite bilder med kläder på? så jag kanske tilloch med väljer 550🤭

RIKIGT AVIS! 😀

Gilla

chikko

Kvinna ·

18 okt, 2011

Jättefina! Absolut stora men inte FÖR stora🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem