ivychanel
Kvinna ·
Nya bilder, 4v 450cc hos Gerlee!
Hej tjejer!
Lägger upp lite nya bilder, den mörkare bilden är tagen för lite mer än en vecka sedan, och dom andra två togs nyss. 4 veckor gamla imorgon :) Jag är supernöjd med hur dom ser ut redan nu! Vill gärna höra era åsikter...
Sortera efter

sockerdricka
Kvinna ·
Väldigt fina och naturliga!
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Oj vad fina!
Gilla

ivychanel
Kvinna ·
Tack tjejer!
Gilla

Cagi00
Kvinna ·
Jättefina :)
Gilla

Smulis
Kvinna ·
Jättefina! Kul att se, ska göra mina där om två veckor fast 400 cc 🙂
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Jättefina! Förstår att du är nöjd :D
Gilla

RoDDy
Man ·
Jättefina ;)
Gilla

Johannika
Kvinna ·
Instämmer med de andra! Mycket fina och ser naturliga ut! Grattis!
Gilla

Skånetjej
Kvinna ·
Grattis, jättesnygga. Jag ska på kosult. hos dem den 13nov och hoppas på op.
Jag har velat jättemkt fram och tillbaka på om han är rätt kirurg osv. Läst lite allt möjligt här och på andra ställen men efter att ha sett dina bilder så är jag mer och mer övertygad :)
Än en gång. Grattis till dom snygga boobsen.
Gilla

silicea
Kvinna ·
Jättesnygga!
Hade inte trott det var så mkt som 450 i dem, ser fina och hyfsat naturliga för att vara fejk.
Gilla

Fluff
Kvinna ·
Riktigt riktigt fina! Förstår att du är nöjd.
Marcus kan sin sak det är det ingen tvekan om!
Gilla

ivychanel
Kvinna ·
tusen tack söta ni! i verkligheten ser dom mycket större ut och lite mer fejk också, men det blir bättre för varje dag! min pojkvän fick se dom för första gången igår faktiskt och han blev positivt överraskad, tyckte de såg mycket bättre ut än han någonsin kunnat föreställa sig :) vet att han inte gillar bolliga silikonbröst annars så det var skönt att få den bekräftelsen :)
Gilla

ida2
Kvinna ·
De ser fina ut!! vilken visuell storlek upplever du dom som?de ser naturliga ut men ändå inte ..
Gilla

ivychanel
Kvinna ·
jag upplever dom som en stor D men ligger på 70F i bh (egentligen mellan 70 o 65 i underband, men dom hade inte mindre när jag köpte, 70 kan jag ha på det innersta redan nu liksom..)
brösten ser rätt så mycket större ut i verkligheten tycker jag, man är ju så ovan från att ha gått från en knapp b-kupa :) haha
Gilla

Smileon
Kvinna ·
Jättefina! Ser väldigt naturliga ut, men liksom snäppet för perfekta för att vara äkta, om du vet vad jag menar? Grattis!
Gilla