Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
Nya bilder *550cc uhp* brons o silver
Såhär ser det ut med kläder på, efter 7 månader. Lägger även in två bilder på höjdskillnaden som ska korrigeras. Det är alltså det vänstra bröstets ficka som har töjts ut med resultat att bröstet har flyttats utåt/nedåt. Korringering strax före jul. 🙂
Om man bortser från det så är jag mycket nöjd. Särskilt som jag inte gjort något lyft och med tanke på mitt ruggiga utgångsläge.
Sortera efter

Flisan69
Kvinna ·
22 sep, 2013
Oj vad jobbigt när det var så fint från början!
Vad är det som påverkat att det helt plötsligt bara töjt ut sig? Finns det något bra svar på detta?
Trevliga bilder de övriga där man kan se helheten av förstoringen.
Passar dig jättefint! Ser kanon ut! 👍
Gilla

Anonym användare
22 sep, 2013
också intresserad hur det töjt sig så mycket
Gilla

East Newbie
Kvinna ·
22 sep, 2013
Jätte fina helkropps bilder! Ser inte så där megastort ut som man kan tro att 550 skulle göra!
Gilla

Fjoff82
Kvinna ·
22 sep, 2013
Åh kul att du lagt ut nya bilder! Dom är superfina fortfarande, men så synd att det blev så med ena bröstet. Sen måste jag säga att du har en grymt snygg kropp för din ålder!!!!
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
Flisan69 skrev:
Oj vad jobbigt när det var så fint från början!
Vad är det som påverkat att det helt plötsligt bara töjt ut sig? Finns det något bra svar på detta?
Trevliga bilder de övriga där man kan se helheten av förstoringen.
Passar dig jättefint! Ser kanon ut! 👍
Tack 😀 Enligt Patrik är det sådant som kan hända. Stora implantat i kombination med dålig vävnad spelar såklart in.
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
East Newbie skrev:
Jätte fina helkropps bilder! Ser inte så där megastort ut som man kan tro att 550 skulle göra!
I början tyckte jag att de var gigantiska. Men nu tycker jag att storleken är perfekt! 😉
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
Fjoff82 skrev:
Åh kul att du lagt ut nya bilder! Dom är superfina fortfarande, men så synd att det blev så med ena bröstet. Sen måste jag säga att du har en grymt snygg kropp för din ålder!!!!Tack! 👍 Upptäckte ju att jag inte har någon röv längre! Men det kan jag förhoppningsvis fixa till med lite träning.
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
Vattenmelon87 skrev:
också intresserad hur det töjt sig så mycket
Förutom mina naturliga förutsättningar kan det vara så att fickan gjorts för stor vid operationen.
Gilla

puffen13
Kvinna ·
22 sep, 2013
Tråkigt med en ficka som töjt sig men det syntes ju bara på bilderna utan bh. Med bh syntes det inte ett smack ju. Det ser helt enkelt toksnyggt ut! Skönt ändå att du får det korrat.
Dålig hudkvalité sa du? Kan det ha lite med åldern o göra också? Är själv 42, så då kanske jag också har sämre hudkvalité. Ska göra ett lyft o senare en förstoring. Vill då ha lite större inplantat (500cc) så att få dubbelbröst och töjda fickor är något jag nojjar över.
Gilla

Anonym användare
22 sep, 2013
Snyggt!! Får du betala något för att korra det? Hur mycket i så fall?
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
bynn skrev:
du har så sjukt fina bröst ;) och kropp oxå för den delen :) hihi
även fast det ena blivit pytte lite mer hängigt är dom superfina ändå..
hur ska korren gå till..??
har själv fått lite mer häng och töjd vårtgård på mitt ena bröst..men vet inte alls varför eller om jag får någon korr..ska till min kirurg snart och se vad han säger :)
Tack, detsamma till dig! 😉 Har funderat mycket om jag verkligen ska korrigera. Som du säger så syns det ju bara utan bh. Ibland så får jag sned urringning.
Men senaste dagarna har jag tänkt på om det är värt att genomgå en ny op och utsätta sig för de risker som följer med. Jag har ju ändå klarat mig från övriga komplikationer, infektioner osv. Det är mycket att fundera på.
Med tanke på min ålder så springer jag ju inte runt toppless direkt. 😛
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
puffen13 skrev:
Tråkigt med en ficka som töjt sig men det syntes ju bara på bilderna utan bh. Med bh syntes det inte ett smack ju. Det ser helt enkelt toksnyggt ut! Skönt ändå att du får det korrat.
Dålig hudkvalité sa du? Kan det ha lite med åldern o göra också? Är själv 42, så då kanske jag också har sämre hudkvalité. Ska göra ett lyft o senare en förstoring. Vill då ha lite större inplantat (500cc) så att få dubbelbröst och töjda fickor är något jag nojjar över.
Tack! Min stora fasa har varit DB. Men det har jag tack och lov klarat mig från (än). Ju äldre man blir desto sämre blir huden på att dra ihop sig.
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
Famelica skrev:
Snyggt!! Får du betala något för att korra det? Hur mycket i så fall?Tack! 🙂 Nej det kostar inget. På L&E tror jag att man behöver betala bara om man korrigerar av fåfänga.
Mycket generöst!
Gilla

Katek
Kvinna ·
22 sep, 2013
Jättefina! :) trots skillnaden!
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
22 sep, 2013
Måste gratulera till ett ovanligt lyckat resultat enligt mig på hängisar med bakomplacering.Kanonsnyggt👍.Brukar ju vara ett helsike för hud/vävnad /implantat /muskler att samspela i ett sådant fall som ditt vilket ofta leder till undermuskelhäng /db/noll underpol och sådana tråkigheter..I ditt fall ser jag inte en tillstymmelse till något av det.Du har ju fått en stor underpool med .Skicklig kirurg eller bra samspel ? tror det är en kombination!, Alltid tråkigt med komplikationer men sånt man får räkna med att drabbS av,i ditt fall tycker jag det är lindrigt.Så var glad för de och njut av dina snygga pattar🤭
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
Opticruise skrev:
Måste gratulera till ett ovanligt lyckat resultat enligt mig på hängisar med bakomplacering.Kanonsnyggt👍.Brukar ju vara ett helsike för hud/vävnad /implantat /muskler att samspela i ett sådant fall som ditt vilket ofta leder till undermuskelhäng /db/noll underpol och sådana tråkigheter..I ditt fall ser jag inte en tillstymmelse till något av det.Du har ju fått en stor underpool med .Skicklig kirurg eller bra samspel ? tror det är en kombination!, Alltid tråkigt med komplikationer men sånt man får räkna med att drabbS av,i ditt fall tycker jag det är lindrigt.Så var glad för de och njut av dina snygga pattar🤭
Tack Opti! Jag älskar mina porriga lökar. 🤭 Fattar nog inte riktigt ännu att jag har UNDERPOL 😛 Det har jag aldrig haft förut. Jag lider inte särskilt mycket av hänget, men jag är lite oroad för att det ska bli värre.
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
Katek skrev:
Jättefina! :) trots skillnaden!
Tack! 😀 Om sanningen ska fram så ligger jag inte sömnlös och grubblar över problemet. Finns de som har mycket värre komplikationer.
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
22 sep, 2013
bynn skrev:
du har så sjukt fina bröst ;) och kropp oxå för den delen :) hihi
även fast det ena blivit pytte lite mer hängigt är dom superfina ändå..
hur ska korren gå till..??
har själv fått lite mer häng och töjd vårtgård på mitt ena bröst..men vet inte alls varför eller om jag får någon korr..ska till min kirurg snart och se vad han säger :)
Jag måste erkänna att jag inte har frågat hur korren går till. Men jag har hört av andra här att man syr några stygn där fickan är för stor. Men då undrar jag om implantatet plockas ut under operationen? 😢
Gilla

Presley
Kvinna ·
22 sep, 2013
Kanon fint taxis :D super kropp!! När korras du? Hoppas det rättar till sig, förutom höjdakillnaden så ser det riktigt snyggt ut :D
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
25 sep, 2013
Presley skrev:
Kanon fint taxis :D super kropp!! När korras du? Hoppas det rättar till sig, förutom höjdakillnaden så ser det riktigt snyggt ut :D21 december. Så det är ett tag kvar 🙂 Passar bra till julledigheten.
Gilla