MizzShiny78
Kvinna ·
10 maj, 2011
*Nya bilder* ankarlyft + 550cc 3v..
BröstförstoringHej!
Lägger nu upp några bilder på mina älskade 3 veckors tuttar :P Bilderna kan kke uppfattas lite nasty..... Lägger även i några förebilder...
Jag har tyvärr fått något överbelastade ärr som läggs om dagligen med jelonet och kompresser.
Mkt ligga och lufta och ta det lite lugnt. Tror trots detta att ärren kommer att bli relativt fina och jag kommer att bli mer än nöjd.
Det känns inte så viktigt med jätte fina ärr då jag redan innan hade bristningar efter amningar. Jag är glad så länge dom är fina i kläder och att dom känns bra.
Köpte en Abecita sportbh och stl blev 70 F (G), jag blev sååå förvånad..... dom känns inte alls så stora utan jag hade gissat på 75 D/E.
Man jag är jätte glad och nöjd :D
Sortera efter
vanessa82
Kvinna ·
10 maj, 2011
guldskor
Kvinna ·
10 maj, 2011
optimus
Kvinna ·
10 maj, 2011
Tror de kommer bli skitsnygga! Oxå gjort lyft, hade lite problem med några sår som inte ville läka i snittet på ena bröstet =/ men på andra bröstet ser man knappt ärren!
Minime
Kvinna ·
10 maj, 2011
De kommer bli super snyggt! Kommer nog passa dig fin fint!
Anonym användare
10 maj, 2011
Det ser ju jättebra ut, och de kommer säkert bli ännu finare. Jag gissar på ett kanon-resultat 👍 Har också lagt upp nya bilder idag på mina 4 veckors. Jag är med så himla nöjd hittils, känns som vi gjorde ett jättebra val av kirurg hörrudu ;)
Opticruise
Kvinna ·
10 maj, 2011
Va kul dom ser jättefina ut👍
Visst är det härligt att äntligen ha boobisar!!!
MizzShiny78
Kvinna ·
10 maj, 2011
Anonym användare
10 maj, 2011
Tycker de ser JÄTTEFINA ut! :D Riktiga porrtuttar! ;) Hihi på ett bra sätt då! :) Ska också träffa Örjan i september på konsultation, få se om han får fixa mina flickor också. ;) Men tror det blir hans kollega Michael faktiskt som jag träffar i augusti. :)
Anonym användare
10 maj, 2011
Det där kommer nog bli toppenfint!!!! :) Stort grattis!!
dem kommer dem bli skitsnygga =)
villken skillnad.......och tänk de kommer bara bli finare!!