Noa
Kvinna ·
Nya bilder ergomix 275cc mini
Hej mina Tuttkompisar! Har nu lagt upp nya bilder på mina (nästan 2 månader gamla) boobies. Här använt bröstband i nästan 1 vecka nu och jag upplever att det här hänt en hel del. Frågan är om jag vågar köpa ny bikini nu, eller om jag ska vänta med det? De är fortfarande färska men tycker att de se typ klara ut. Svullnaden är helt borta. Kanske kommer de inte förändra sig så mycket mer? Ska utomlands snart och undra om man vågar ha bikini då och då. Kram
Sortera efter

Opii
Kvinna ·

Noa
Kvinna ·
Hej tuttkompis :)))
Superfina boobies verkligen!!! Dina är en bland de jag stirrar på o tänker ”hmmmm ja såhär kanske?!” :D Funderar på om det kan skilja mkt i utseendet om jag väljer 265 cc o anatomiska istället för runda... vad tror du? Får en känsla av att runda ser lite större ut än anatomiska..
Jag hade chansat och köpt en bikini! Kör en enkel utan vaddering eller bygel så blir det bra!!

Opii
Kvinna ·

Noa
Kvinna ·
Hmm... jag har också väldigt små bröst men kirurgen sa att anatomiska skulle bli bäst på mig och se naturliga ut.. Hur stor är risken att de vänder sig upp o ner :-O något särskilt märke eller just anatomiska överlag?
Tycker du att dina 3 D bilder motsvarar verkligheten? Jag skall göra 3 D nästa konsultation för att få en mer visuell bild av hur det kan komma att se ut.... förhoppningvis hjälper det i valet. Betalade du extra för det?
Så härligt att du är nöjd med ditt val!! Lycka till med inköpet, så kul att få handla till de nya boobisarna :))