Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Noa

Noa

Kvinna ·

Nya bilder ergomix 275cc mini

Bröstförstoring

Hej mina Tuttkompisar! Har nu lagt upp nya bilder på mina (nästan 2 månader gamla) boobies. Här använt bröstband i nästan 1 vecka nu och jag upplever att det här hänt en hel del. Frågan är om jag vågar köpa ny bikini nu, eller om jag ska vänta med det? De är fortfarande färska men tycker att de se typ klara ut. Svullnaden är helt borta. Kanske kommer de inte förändra sig så mycket mer? Ska utomlands snart och undra om man vågar ha bikini då och då. Kram

4

Sortera efter

Opii

Opii

Kvinna ·

Hej tuttkompis :))) Superfina boobies verkligen!!! Dina är en bland de jag stirrar på o tänker ”hmmmm ja såhär kanske?!” :D Funderar på om det kan skilja mkt i utseendet om jag väljer 265 cc o anatomiska istället för runda... vad tror du? Får en känsla av att runda ser lite större ut än anatomiska.. Jag hade chansat och köpt en bikini! Kör en enkel utan vaddering eller bygel så blir det bra!!
Gilla
Noa

Noa

Kvinna ·

Opii skrev:

Hej tuttkompis :)))

Superfina boobies verkligen!!! Dina är en bland de jag stirrar på o tänker ”hmmmm ja såhär kanske?!” :D Funderar på om det kan skilja mkt i utseendet om jag väljer 265 cc o anatomiska istället för runda... vad tror du? Får en känsla av att runda ser lite större ut än anatomiska..

Jag hade chansat och köpt en bikini! Kör en enkel utan vaddering eller bygel så blir det bra!!

Tack! :) Ja, jag kunde inte ha anatomiska pga för lite egen vävnad och sen är ergomix rätt naturligt och följer efter kroppens rörelse. Tror nog att jag kommer bli sjukt nöjd om 6 månader, när allting har läkt klart och jag fått mer underpol och mer skidbacke-profil. Bäst om du frågar på konsultationen. Jag hade också tänkt ta anatomiska från början, men valde bort pga lite egen vävnad och rädd att den skulle röra på sig (hamna upp och ner osv). Läste mycket om ergomix och kände att det var nära nog anatomiska, och är nöjd med valet. Sen får du inte glömma att de flesta bilder här är på rätt så färsk oppade bröst. De kommer hänger till sig mer. Men i ditt fall kanske anatomiska blir perfekta. Sen är det så med opererade bröst, att de ser större ut naken än med kläder på. Testa med kläder och ser om du gillar profilen och storleken också. Jag valde mini och har inte så mycket putt. Ingen som har märkt att jag gjord OP. I kläderna ser mina nästan exakt så ut som innan OP i extra vadderingsbh, så jag är nöjd nu med storleken. Jag tycker förfarande att de ser stora ut naken, men tror nog också mer att jag själv inte är van med att ser BRÖST på mig. Hahahaaa Ska köpa bikini utan vaddering (smart! Tack! :-D) nästa vecka, dock en med bygel. Ska ha stödbh med bygel i 4 månader till, så tror att jag måste ha samma i bikini modell.
Gilla
Opii

Opii

Kvinna ·

Hmm... jag har också väldigt små bröst men kirurgen sa att anatomiska skulle bli bäst på mig och se naturliga ut.. Hur stor är risken att de vänder sig upp o ner :-O något särskilt märke eller just anatomiska överlag? Tycker du att dina 3 D bilder motsvarar verkligheten? Jag skall göra 3 D nästa konsultation för att få en mer visuell bild av hur det kan komma att se ut.... förhoppningvis hjälper det i valet. Betalade du extra för det? Så härligt att du är nöjd med ditt val!! Lycka till med inköpet, så kul att få handla till de nya boobisarna :))
Gilla
Noa

Noa

Kvinna ·

Opii skrev:

Hmm... jag har också väldigt små bröst men kirurgen sa att anatomiska skulle bli bäst på mig och se naturliga ut.. Hur stor är risken att de vänder sig upp o ner :-O något särskilt märke eller just anatomiska överlag?

Tycker du att dina 3 D bilder motsvarar verkligheten? Jag skall göra 3 D nästa konsultation för att få en mer visuell bild av hur det kan komma att se ut.... förhoppningvis hjälper det i valet. Betalade du extra för det?

Så härligt att du är nöjd med ditt val!! Lycka till med inköpet, så kul att få handla till de nya boobisarna :))

Jag vet inte hur ofta det förekomma att de vänder, men har läst några inlägg här iaf. Just mina, som de är nu, är rätt så nära 3D-bilderna. Men har sett många andra som ser betydligt snyggare ut än sina 3D-bilder. Konsultation fick jag betala extra, men 500kr är ingenting om må ser på hela OP-kostnaden. ;) Bra att jämför lite och ser på bild ändå. Jag fick förslag på 275cc och 310cc och valde 275cc, eftersom jag hellre vill pusha med bh om jag känner mig för det ibland, än att ha det för stort från början. Är glad att jag valde de mindre.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem