missem
Kvinna ·
*Nya bilder på runda 275cc framförbröst*
Som några av er kanske vet fick jag panik efter min op och ångrade mig rejält (se min tråd om detta) men nu efter dryga två veckor känns det betydligt mycket bättre och kände att jag ville dela med mig av lite bilder. Tack vare all pepp och fina ord från alla er här så började jag titta på mina nya vänner på ett helt annat sätt och på nått sätt accepterade jag att det inte gick att vänja sig på några dagar. En kombination av att inte kunna leva och röra sig som vanligt och en tuttchock vart det helt enkelt för mycket. Men som sagt jag mår myyyycket bättre nu och börja faktiskt - trodde aldrig jag skulle säga det här så här pass tidigt- tycka om mina nya tvillingar :)
*Här kommer lite bilder på mina nya runda framförbröst-
Sortera efter

m_22
Kvinna ·
Ser ut att bli jättefint :)
Gilla

backtoboobs
Kvinna ·
Superfina!!
Jag är också rädd att få onaturligt resultat, hur känns de runda? Jag är rädd att det ska bli bolligt så jag ska nog köra på anatomiska. Tror jag... :)
Gilla

hallonbär
Kvinna ·
Jättefina :)
Gilla

Millan08
Kvinna ·
Otroligt fina! Grattis!
Gilla

smary
Kvinna ·
Ser jättefint ut! Valde du själv framförplacering eller var det kirurgen som rekommenderade det?
Gilla

Lingon
Kvinna ·
Fantastiskt fina! Läste lite i din andra tråd och frågar du mig har du inget att ångra! :) Ser verkligen jättefint ut och bättre kommer det bli när allt läkt färdigt! Jag hade lite samma panik som du i början, men som andra skrivit så tar det ett litet tag innan huvudet kommer ifatt kroppen. Med det fina resultat du fått ska du bara vara stolt!! =))
Gilla

LadySS
Kvinna ·
Snyggt! Du behöver inte ångra dig, ser riktigt naturligt ut tycker jag
Gilla

missem
Kvinna ·
Taaaaack tjejer!
smary skrev:
Ser jättefint ut! Valde du själv framförplacering eller var det kirurgen som rekommenderade det?
Jag valde framförplacering själv. Örjan ville lägga bakom men jag sa att jag ville ha framför så då gick han med på det :) Ville inte in och böka bland muskler och riskera muskelpåverkan- får bara hoppas att rippling håller sig borta :)
Gilla

kakan xoxo
Kvinna ·
ser hur naturliga o snygga som helst!
Skönt att höra att du börjar bli bekväm med dem :)
Många kommer att vara avis på dem ;)
Kram
Gilla

NiniNisse
Kvinna ·
Har följt dina inlägg då även jag ska lägga in 275.
Skönt att du känner dig bättre nu!
Gilla

Flisan69
Kvinna ·
Ser jättefina ut!
Gilla

Katja
Kvinna ·
De är jättefina! Skönt att paniken la sig!
Gilla

linan5
Kvinna ·
Jättefina blev dom!!
Gilla