Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
CMMA

CMMA

Kvinna ·

Nya bilder på snart 4 månaders 450 hp

Bröstförstoring

Snart har det gått 4 månader sedan operationen och jag kan inget annat än att säga att jag är såå nöjd med allt verkligen! Inga komplikationer eller besvär alls, än så länge iaf! :)

24

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

oh nice :D längtar med till mina e äldre haha :P

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Grymma... Blir så sugen på mer cc när man ser ett sådant lyckat resultat👍

Gilla
Lavendel

Lavendel

Kvinna ·

Wow! Totally sexy! Ser väldigt naturliga och supersnygga ut! :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jättefina i bhn också..=)

Vart handlar du dina bhar?? Tycker de flesta jag ser på de engelska sidorna är lite...sådär...

Tyckte om den på bilden =)

Gilla
CMMA

CMMA

Kvinna ·

Oh tack tjejer! Så kul att höra att andra även tycker de är lyckade :D
Gilla
CMMA

CMMA

Kvinna ·

Tusen tack! Jag köper numera nästan alla mina bhar i butiken Change. Den på bilden du gillar är även därifrån :) Är själv rätt kräsen när det kommer till underkläder och tycker att det är oerhört svårt efter OPen att hitta snygga (vad jag själv tycker) men den senaste som är på bilden är jag galet nöjd med!
Gilla
sassy

sassy

Kvinna ·

FAN VILKA SNYGGA BRÖST!!!

Gilla
CMMA

CMMA

Kvinna ·

Oj tack så jätte mkt Sassy!! :-D
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jättefin & perfa form & storlek! 👍

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

dom har ju jätte fin form:) men hur mke egen vävnad hade du innan ?ja försöker räkna ut hur mke ja hade för att plussa på de ja har nu men efter vad ja kan se har ja nästan som dig som du hade innan dom e mindre än dom ser ut på bilden dom ser mindre ut när ja står upp och när ja ligger e dom helt platta skulle gissa på 50 cc men vet inte
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Mycket fina :) grattis !!!

Gilla
CMMA

CMMA

Kvinna ·

Snälla ni är! Tack!
Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Riktigt snygga! Fortsätt att njut av dina nya boobisar! :D

Gilla
CMMA

CMMA

Kvinna ·

idae skrev:
dom har ju jätte fin form:) men hur mke egen vävnad hade du innan ?ja försöker räkna ut hur mke ja hade för att plussa på de ja har nu men efter vad ja kan se har ja nästan som dig som du hade innan dom e mindre än dom ser ut på bilden dom ser mindre ut när ja står upp och när ja ligger e dom helt platta skulle gissa på 50 cc men vet inte[/ Tack snälla du :) Oj vilken svår fråga! Undrar och är själv och va super nyfiken över hur mycket vävnad man hade innan op men jag har inte en aning, tyvärr :( Kollade dina före bilder och tror nog att du hade mer egen vävnad än mig faktiskt ;) Jag hade dessutom noll koll på min egentliga bh stlk och använde mig av det som kändes bekvämt, typ 75b (hm underkläderna). Var in och mätte mig innan op på Change där jag fick 65d vilket motsvarar 75b. Önskar att jag kunde svara på din fråga, skulle själv vilja veta!! Grattis till dina nya vänner ;)
Gilla
CMMA

CMMA

Kvinna ·

Annzz: tack så jätte mycket! Det ska jag verkligen göra ;D
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Snygga! De ser väldigt naturliga ut. Ångrar att jag inte tog lite större.
Gilla
CMMA

CMMA

Kvinna ·

Juli11: Oh vad härligt att höra! Tack snälla! Ville ha de så naturliga som möjligt, verkar som att det lyckades :D Kollade dina bilder och jag tycker verkligen att du skall vara nöjd med dina tjejer, super fina!!!
Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

super fina :D (AVIS) haha

Gilla
Angelica77

Angelica77

Kvinna ·

Jättefina!!

Gilla
CMMA

CMMA

Kvinna ·

Tackar!! :D Lalle: haha du har ju inget att vara avis för, Dina är ju super! ;-) Kommer bli kanoners när dom är färdiga! Grattis till dina nya boobs ;D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem