Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
vomivex profilbild

vomivex

Kvinna ·

08 sep, 2020

Ligger nyopererad på kliniken efter inplantatsbyte och åtgärdade inåtvända bröstvårtor. Mycket piggare denna gången än förra. Sååå spänd på att se hur de ser ut :D Någon mer som är nyopererad?

6

Sortera efter

AlexandraAu

Kvinna ·

08 sep, 2020

Grattis! Känns de tunga eller känner du inget sånt än så länge?
Gilla

vomivex

Kvinna ·

09 sep, 2020

AlexandraAu skrev:

Grattis! Känns de tunga eller känner du inget sånt än så länge?

TACK! :) Nej de känns inte tyngre än mina 650 cc även om de såklart är det :D Nöjd med storleken än så länge även om det inte känns så stor skillnad nu ingan det typ "hängt till sig".
Gilla

AlexandraAu

Kvinna ·

09 sep, 2020

Vad härligt! 1050 låter stort, men du är ganska lång så det kommer säkert sitta perfekt. Har du försökt hålla en realistisk look eller vill du att de ser lite fake ut?
Gilla

vomivex

Kvinna ·

09 sep, 2020

AlexandraAu skrev:

Vad härligt! 1050 låter stort, men du är ganska lång så det kommer säkert sitta perfekt. Har du försökt hålla en realistisk look eller vill du att de ser lite fake ut?

Ja min kropp sväljer storleken ganska bra :) jag gillar stora bröst och de brukar ju se fake ut så det är väl det jag är ute efter haha
Gilla

Rabibula

Kvinna ·

14 sep, 2022

Jag är också ute efter fake look och samma storlek. Har det gått bra med återhämtningen? ser att du gjorde en omfattande operation för både buk och bröst, hoppas allt gick bra :)
Gilla

Röttot

Kvinna ·

22 okt, 2022

Låter stort. blir de inte tungt? Hur går det med ryggen?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem