Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mabatoro

Mabatoro

Kvinna ·

Nya ut mina 400cc till?

Bröstförstoring

Hej, Jag har idag full motiva 400cc från att ha varit platt men bara bröstvårtan. Upplever att de blev små, kommer nu göra om operationen. 500cc funderar jag, vad blir största skillnaden? Vill även ha en ordentlig klyfta, och att de sticker ut i profil, ganska platta nu. Vad rekommenderad tjejer? Vill heller inte se ut som en porrstjärna, dock ha fina stora bröst

3

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Tror inte du kommer långt med att öka bara 100cc, oavsett vilken profil du väljer. Jag har haft 460cc och nu 590cc ( i annan betydligt putigare profil) men har samma bhstl och upplever dem i princip lika stora.
Gilla
Mabatoro

Mabatoro

Kvinna ·

Åh tack för ditt svar! Vad skulle rekommenderad för större byst men inte sådär groteskt? Vill komma upp i bh storlek, kupa E eller F. Har inga egna bröst, helt platt. Vad tror du kan vara bäst i motiva? Någon annan som kan rekommendera något?
Gilla
Alexaandra

Alexaandra

Kvinna ·

Hej! Jag fick höra av min kirurg för att man ska kunna se en storleks skillnad så ska man gå upp minst 100-150 cc. Om du vill ha mer put så hade jag valt hög eller ultra hög profil :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem