mräv
Kvinna ·
nyopererad 350 cc framför *BILD*
hej hej!
Idag är det 2 dagar sen jag opererades. Allt har gått jättebra och jag har knappt ont.'
försöker lägga upp bilder men alla hamnar på snedden trots att de ligger rätt i datorn.
men här är 1 före och 1 efter bild. Jag är jätte glad över resultatet än så länge. Är glad för att jag litade på min kirurg i valet om implantatstorlek.
Några frågor? :)
Sortera efter

Anonym användare
Hej!
Jag opererades i tisdags, 360 cc bakom bröstmuskeln och har knappt ont heller :) Har däremot varit väldigt yrslig på grund av medicinerna. Trodde jag skulle vara helt blåslagen, men jag har inte ett blåmärke....!Kul att se hur dina ser ut så här nära efter operation!
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Det ser superbra ut redan! :D Grattis!!
Gilla

mräv
Kvinna ·
tack goldenheart!
tuttfröken, samma här. Trodde jag skulle ha blåslagna oxh super ömma bröst men icke. jag är väldigt tacksam för det.
Gilla

bubblan02
Kvinna ·
mräv såg att du gjorde ett vårtgårdssnitt, och att du ammat två barn.Jag fick till svar av en kirurg att man bara kunde göra det snittet om man inte ammat.Vad sa din kirurg om detta?Tydligen så går det bra ändå...ser ju bra ut på dig.Konstigt att alla kirurger säger så olika.
Gilla

mräv
Kvinna ·
Bubblan02. Det var konstigt! Jag har hört att man gör vårtgårdssnitt om man är klar med barnafödandet. Sen krävs det oxå att man har lite större bröstvårtor. Tror inte alla kirurger utför vårtgårdssnitt. Om jag var du så hade jag hört av mig till Peter tarnow via mail eller telefon och frågat honom om just detta snittet. Har en vän vars vän som jobbat med honom på Sahlgrenska plastikkirurgi avd. Enligt henne är Peter lite av ett underbarn. Ett geni. Jag kände mig väldigt trygg med mitt val av kirurg. Lycka till!
Gilla

milliebillie
Kvinna ·
Superfina!
Gilla

pmsnordjylland
Kvinna ·
snygga
Gilla

mräv
Kvinna ·
Tack! Blir jätte glad när ni säger att de är fina! Jag är jätte glad över mina nya former. De känns ganska stora och tunga just nu. Men det är nog för att de är så nya. Känns jättebra när jag har på mig kläder men lite för stora när jag tittar på mig näck. Men det blir nog bättre när svullnaden lagt sig. Återbesök i morgon..
Gilla