Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Celinus profilbild

Celinus

Kvinna ·

23 sep, 2010

Nyopererad! 350cc bilder!

Bröstförstoring

Hej alla POFmedlemmar!!

Nu är äntligen min operation avklarad! Här nedan har jag skrivit ihop en liten berättelse om hur hela dagen gick till. Enjoy!

Jag kom till kliniken vid 10.45 igår med killen. Vi fick sitta i soffan och vänta i fem minuter ungefär, sen visade receptionisttjejen oss runt och slutligen mitt rum. Hon visade min journal och den fick jag fylla i, och såklart skulle jag byta om till morgonrock och snygga tofflor size 45. Sen började väntan. Vi väntade och väntade och jag nynnade och stampade och pysslade. Nervositeten var avslöjad. Vid 13.40 kom michael och ritade, sen kom narkosläkaren och pratade lite och gav mig massa tabletter som gjorde mig lugn i ca 3 minuter. Jag kysste älsklingen hejdå och så gick narkosläkaren och jag in till op-salen som gjorde mig helt sjukt nervös fastän jag var lite rund om fötterna. Jag skakade lite lätt bara, men mitt hjärta klappade i 180. Kanyl-delen gick jättebra, det stack lite grann men gav mig inte panik. Sen tryckte hon in något som hon sa var lugnande och som smakade äckligt i munnen och stack i ansiktet. Allt blev totalt suddigt och jag mumlade om att hämta mina glasögon. Jag slockande innan hon ens han säga "nu söver jag dig". Sen vaknade jag upp vid 16.20 någon annanstans och hade jätteont och mådde illa. Jag lyfte på täcket stup i kvarten för att kolla på mina bröst. Och när jag mådde illa fick jag någon kall grej uppstoppad i näsan. Sen somnade jag om. Vid 16.50 blev jag inkörd till mitt rum och hade massa missade samtal. Jag mådde piss och hade jätteont men jag ringde killen ändå och sa att jag inte orkade prata men att jag skulle ringa sen. Sen kom en sköterska och sa att jag skulle dricka cola och vatten och sen gå på toa. Tillslut fick jag i mig det mesta och sköterskan kom och hälpte mig till toan. Usch jag var helt likblek i ansiktet och hade svårt att kissa. Sen höll jag på att kräkas och svimma så jag tog mig snabbt tillbaka till rummet och somnade på fläcken. Märkte inte ens att sköterskan kommit in med en macka medan jag var på toa. Den åt jag upp när jag vaknade två timmar senare. Efter det skulle jag äta tabletter. Sen somnade jag om igen. Och blev väckt och skulle äta tortelloni och sen gå på toa igen och sen gå och lägga mig. Jag fick fler tabletter att ta under natten, och smärtstillande insprutat i armen. Sen sov jag som en sten. På morgonen mådde jag dock inte bra. Usch vad ont jag hade! Efter mackan mådde jag bra igen. :)

Det vart en lång berättelse. Försökte vara så utförlig som möjligt :)

Här kommer lite bilder också på mina nya 350cc! Shit vad svullna mina bröstvårtor är. Jag kunde inte låta bli att skratta när jag såg dom från sidan, fastän det gör suuuuperont att skratta. :P Och stenhårda är brösten. Speciellt på insidorna! Dom ser ju ltie knäppa ut!

Vad tror ni jag får för storlek i slutändan? (Efter svullnanden lär de visuellt sett gå ned en strl iaf? Och i bh, vad lär jag få där?)

38

Sortera efter

The_Rose

Kvinna ·

23 sep, 2010

Grattis till dina fina nya bröst! 🙂

Gilla

Flowerz

Kvinna ·

23 sep, 2010

De ser ut att bli hur snygga som helst, med tanke på hur fina de redan är nu. Grattis!

Gilla

Anonym användare

23 sep, 2010

Grattis! Det ser bra ut och blir nog jätte snyggt när det är klart!

Men ärligt - vad har proforma för narkosmedel undrar jag? Jag mådde precis likadant båda gångerna hos proforma, spydde och var helt förstörd. Hos Art Clinic var det inga problem att gå hem samma dag! Mådde inte illa alls och det var ingen konstig smak i munnen när de spruta in det i armen.

Gilla

Malin88

Kvinna ·

23 sep, 2010

jag fick ingen konstig smak av narkosen, fast jag opererades på citadell.Trodde all narkos va likadan men de är nog olika då.  kanske är nåt där du inte tål kanske? jobbigt o må så illa efter en operation. de va jag mest orolig för men allt gick superbra :)

Gilla

mini

Man ·

23 sep, 2010

jätte snygga!! grattis.. :):)

Gilla

Celinus

Kvinna ·

24 sep, 2010

The Rose: Tack så mycket söta du! Snart är det din tur!! :D

Flowerz: Åh jag hoppas verkligen det. Tack!!

disyaluv: Tack! Haha jadu jag vet faktiskt inte. Smaken var riktigt konstig, men slockna gjorde jag rejält snabbt i alla fall. Att allt blev suddigt på 0,1 sekund kändes rätt häftigt. Men om jag inte minns fel började jag må illa efter att dom fått spruta in smärtstillande i armen en gång till för jag hade så ont under uppvaknandet. och då satte dom ju in nån grej i näsan (med rent/nästan rent syre trodde min kille) som hjälpte bra för mig iaf.. jobbigt att den var så kall bara :P Men vilken lyx att kunna gå hem samma dag! Önskar att jag hade lite högre smärttröskel faktiskt :)

mini: tack!! är det din tur snart också kanske? eller funderar du fortfarande :)

Gilla

Anonym användare

24 sep, 2010

ok hi hi Tack för gissningen!! "eller hur det stavas"💡  skall bli himla kul att få bröst,,

Gilla

mini

Man ·

24 sep, 2010

jag har tid för konsultation nu den 6e:D:D om allt känns rätt ska jag boka tid då också:) hoppas de blir snart.

Gilla

Celinus

Kvinna ·

24 sep, 2010

guud vad spännande! vart har du bokat konsultation någonstans? :)

Gilla

Anonym användare

24 sep, 2010

det ser väldigt bra ut och slutresultatet blir säkert kanon! 😀

Gilla

Celinus

Kvinna ·

24 sep, 2010

miafian: tack snälla! Jag håller tummarna för att slutresultatet blir som jag önskar :) Håller tummarna för att allt kommer gå bra för dig med!

Gilla

mini

Man ·

25 sep, 2010

ja de ska bli riktigt roligt, längtar så mycket. på Art Clinic i Göteborg. :D

Gilla

Anonym användare

25 sep, 2010

Vilka kanonfina boobisar!

Shiiiit, vad brun du är :D

Gilla

Celinus

Kvinna ·

26 sep, 2010

mini: vad kuul!!! lycka till!! :D

dyssa: haha tack snälla! vad glad jag blir ;D

Gilla

Anonym användare

26 sep, 2010

Dyssa:

Vilka snygga bröst du har... inga ärr eller så.. när dom opa dig gör dom snittet från sidan då eller

Gilla

mini

Man ·

26 sep, 2010

tack tack:D

Gilla

Anonym användare

27 sep, 2010

lindabyume skrev:

Dyssa:

Vilka snygga bröst du har... inga ärr eller så.. när dom opa dig gör dom snittet från sidan då eller

Tack :) har du kikat på mina bilder i albumet ?

Jo mina ärr är under brösten, dock syns dom ganska mycket nu eftersom jag opade om mig förra fredagen :D

Dom bilderna jag har i albumet är 275/350cc och nu har jag lagt in 500/600

Gilla

Anonym användare

27 sep, 2010

Dyssa:

Okej på så vis jo det var dom ajg kikade på...

aha hur känns dom nya brösten då?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem