Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Boobiesmaj

Boobiesmaj

Kvinna ·

Nyopererad 400 cc..oh så snygga..love them

Bröstförstoring

Precis hemkommen från operation och är så glad så glad. Vilken fin liten hylla jag fått, känns alldeles lagom. Men det känns som en elefant står på bröstkorgen och att jag har taggtråd under brösten. Men Gud vad lycklig jag är, hoppas nu läkningen går kanonfint man är ju rädd för infektioner. Men 400 cc känns alldeles lagom till mig som är 164 cm lång och väger 63 kg :-) Kunde nog tagit 500 cc ;-)

7

Sortera efter

Teessii

Teessii

Kvinna ·

Åh va härligt det låter! Är såå avundsjuk på dig som äntligen fått till det! Själv så gör jag inget annat än drömmer och pratar om min framtida bröstoperation! :)

Lycka till nu, och jag hoppas du slipper komplikaioner!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Grattis! Måste vara en otroligt underbar känsla. Vad härligt att du är så nöjd, kan väl inte bli bättre :)

Gilla
Nattsudden

Nattsudden

Kvinna ·

Grattis! Kommer ihåg känslan som om det vore igår:)
Gilla
encisen

encisen

Kvinna ·

Åååh vad roligt!!! :)^
Imorgon  är det min tur med samma storlek på boobsen o jag är 164 lång o väger 58...så vi är i samma size! 

GRATTIS!! :)

Gilla
Mrs Vain

Mrs Vain

Kvinna ·

Gratttis, vad härligt. Ser fram mot bilder :-)

Gilla
Wiison

Wiison

Kvinna ·

Grattis, jag är sjukt avis på alla som fått operera sig redan och bara längtar när jag hör om sånna som dig som är så nöjda :)

Lycka till med dom ;)

Gilla
Boobiesmaj

Boobiesmaj

Kvinna ·

Besvarat Encisen Tack tack..är som sagt nöjd över storleken. Du kommer garanterat att bli nöjd. Visst det är ju beroende på vilket resultat du väntar dig. Fakestora eller lagom naturligt. Nu kan jag ju i och för sig inte veta med tanke på att slutresultatet inte går att se förrän om cirka 6 månader. Men dom känns inte groteskt stora i allafall. Såg att du skrivit i en annan tråd att du var så nervös inför morgondagen. Lugn bara lugn för mig gick det finfint och det var första gången för mig som jag blev sövd. Har du blivit sövd någon gång? Men de är ju så gulliga o tar hand om en så bra. Slocknar gott och vaknar på ett kick känns inte som man sovit någonting :D Opererades kl. 9.30 och var vaken klockan 11.00 klockan 14.00 satt jag i bilen på väg hem. LYCKA TILL i morgon och skriv gärna här hur du upplevde det när du har tid och ork.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem