Anonym användare
Nyopererad Motiva 440/410cc
På konsultationen pratade vi om 375cc och 350cc då mina bröst var lite olika stora. På operationsdagen så rekommenderade Patrik istället att gå upp lite i storlek, till 440 respektive 410 cc för att undvika framtida lyft och få det resultatet jag var ute efter. Då jag inte ville ha för stora bröst och ett naturligt resultat var jag förstås lite orolig att det skulle bli för stort, men jag valde att lite på hans omdöme och hittills ångrar jag det inte. Trots svullnad och bara 1 dag gamla känns de inte alls gigantiska. Lagt in två bilder jag tog nyss. Som ni ser har de inte sjunkit ner alls men hoppas bröstbandet ska göra sitt.
Då jag först funderade på att operera brösten och gjorde ristestet landade jag på 200cc och blev själv chockad när jag var tvungen att gå upp till 440cc. Men som Patrik sa ska man inte stirra sig blind på mängden cc, det beror mycket mer på de förutsättningar man har och det resultat man är ute efter. Jag kan verkligen rekommendera att lita på kirurgen och inte stirra sig blind på den mängden cc man vill ha.
Sortera efter

Bellie
Kvinna ·

Bellie
Kvinna ·

parize
Kvinna ·

Jeanette84
Kvinna ·

Alba
Kvinna ·

Jeanette84
Kvinna ·

fiskebrud
Kvinna ·

Anonym användare

Jeanette84
Kvinna ·

Anonym användare

Demi
Kvinna ·

Jeanette84
Kvinna ·
jeantte84 - spännande! har du börjat jobba ännu? jag jobbade idag och tyckte det gick ok men har ganska ont nu. har du också bröstband? aaaah ja man vill ju bara se resultatet :)

4life
Kvinna ·

Jeanette84
Kvinna ·

4life
Kvinna ·
Jag hade tänkt mig runt 350 innan konsultationen. Och det blev 590cc ultra high på op =)
Jag fick bröstband på första återbesöket. För att få mer underpol och få upp bröstvårtan lite! Så tuttarna blir att se gladare ut =D
Vet inget om såret tyvärr. Men kan det inte vara så att du har ont för att bedövningen efter op börjar släppa?
På fredag är det två veckor sen op men jag tycker inte att det hänt så mycket med brösten förutom att de blivit mindre spända och mindre svullna. Hoppas det händer nåt med bröstbandet nu!

Bellie
Kvinna ·

Anonym användare

4life
Kvinna ·
För mg peka dem oxå ner för dem sitter högt upp , ila o stack. O bhn tryckte emot nå hemskt mot ena ärret. De går över :-)

Ingise
Kvinna ·

parize
Kvinna ·