Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Myboob

Myboob

Kvinna ·

Nytt erbjudande från Grupon. Bröstförstoring 24 900:-

Bröstförstoring

Tänkte bara tipsa om detta :) Gerlee plastikkirurgi http://www.groupon.se/deals/hela-sverige/gerlee-plastikkirurgi/5441855?nlp=&CID=SE_CRM_1_0_0_123&a=1665

8

Sortera efter

Gosilago

Gosilago

Kvinna ·

Jag är otroligt sugen på detta erbjudandet, har läst igenom trådarna här och hittar mest posetivt om Gerlee men ändå blir man tveksam när priset är så himla bra!
Gilla
Myboob

Myboob

Kvinna ·

Jo det är billigt :) Har själv inte kollat på det närmare då jag bor så långt bort. Och den närmaste kirurgen jag har tar 25000:- utan rabatter :) sen tror jag det fanns en i falun som har gjort systrarna Graaf han tog 26000:- om jag minns rätt. Sen ska man ju inte stirra sig blind på pris, men klart man vill ha det bästa oxå och gärna till ett bra pris :)
Gilla
snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

Skulle inte tipsa han i Falun!! genom tips och prat från en tjej här från POF som gjort sin operation där, ansträngde sig verkligen att tala om att hon inte ville att jag skulle åka dit för min skull.. han är gammalmodig i sättet, och hänger inte med i utvecklingen som dom andra. han kan säkert sin sak, men man får inte reda på ngt allt på konsultaionen, man får inte pröva implantaten osv...

Gilla
snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

Så bytte till proforma, som är helt fantastiska!! kan starkt tipsa örjan på prforma. Men TYVÄR blev storlek inte bra, så det lutar mot en till op så fort jag läkt helt och fått ihop pengar.. känns sååå surt att lägga 45 ooo och inte bli nöjd :/ .Så detta låter ju kanon bra erbjudande!!!
Gilla
Myboob

Myboob

Kvinna ·

Oj då tar jag tillbax det om falun :) Men han jag ska till har jag träffat flera som är nöjda med och jag kände stort förtroende för honom :)
Gilla
Myboob

Myboob

Kvinna ·

snuttefian skrev:
Så bytte till proforma, som är helt fantastiska!! kan starkt tipsa örjan på prforma. Men TYVÄR blev storlek inte bra, så det lutar mot en till op så fort jag läkt helt och fått ihop pengar.. känns sååå surt att lägga 45 ooo och inte bli nöjd :/ .Så detta låter ju kanon bra erbjudande!!!
Vilken storlek har du nu och hur mycket tänkte du lägga in? Alltid tråkigt när man inte blir nöjd :(
Gilla
snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

Myboob skrev:
snuttefian skrev:
Vilken storlek har du nu och hur mycket tänkte du lägga in? Alltid tråkigt när man inte blir nöjd :(

ja verkligen :/ la in 360 cc, hp, runda , bakom allergan soft.jag är verkligen liten, inga kurvor alls. Så trodde verkligen att det skulle bli STORT eftersom min kroppsbyggnad...

Gilla
Myboob

Myboob

Kvinna ·

Ok :( Jag står nu i valet av storlek och tror det blir 500, har ju läst om såå många som vaknat och direkt känt att dom är för små:(
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem