Panda32
Kvinna ·
11 jan, 2026
Ögonlocksplastik - Marcus Ehrström
Ögonkirurgi - ÖgonlocksplastikJag hade denna vecka en konsultation med Marcus Ehrström på Nordiska kliniken för en övre ögonlocksplastik. En väldigt bra konsultation där jag snabbt fick förtroende för Marcus och nu har jag bokat in en operation. Vore tacksam att höra erfarenheter av honom och om ni har varit nöjda.
Sortera efter
Norrvarg
Man ·
19 jan, 2026
Panda32
Kvinna
·
20 jan, 2026
Norrvarg
Man
·
20 jan, 2026
ClaraBe
Kvinna
·
29 mar, 2026
Hej! Har du tips på den FB-grupp du använde? Jag planerar övre och nedre ögonlockplastik hos Marcus, med fettransplantation. Kan du berätta mer vad det var du inte gillade, och om du har bokat tid någon annastans nu?
Norrvarg
Man
·
29 mar, 2026
Hej! Har du tips på den FB-grupp du använde? Jag planerar övre och nedre ögonlockplastik hos Marcus, med fettransplantation. Kan du berätta mer vad det var du inte gillade, och om du har bokat tid...
Hej,
Finns två grupper på Facebook. Sök plastikkirurgi samt ögonlock. Är slutna grupper.
Marcus har även relativt nyligen skadat en kvinna rejält vid fettsugning utan att ta på sig ansvar. Googla så hittar du.
För övrigt tycker jag Marcus verkar vara trevlig och vettig. Och jag antar ingen kirurg är felfri. Men just att inte ta ansvar då det går fel gillade jag ej.