Zaraa
Kvinna ·
23 jan, 2013
öka 150 cc
hej tjejer!!
jag undrar om någon vet om det blir någon jätteskillnad om man lägger in 150 cc till. har nu 485 uhp och funderar på att öka det till 630 uhp till hösten när jag endå ska korra bröstfikorna och klyftan. vill inte ha några jättebomber bara väldigt fylliga bröst :)....någon som har en liten hum om detta???
väldigt tacksam för svar...
Sortera efter

ida2
Kvinna ·
23 jan, 2013
de blir en skillnad men inte nån enorm, gå upp över 200 cc om du vill att de ska synas mkt.
däremot så ser man att dom är fylligare :)
Gilla

December82
Man ·
23 jan, 2013
Jag har gått upp 200cc vid varje operation. Nu har jag 500cc high och ska upp på 705cc ultrahigh.
Jag är rädd att det blir för lite t.o.m. 😉
Gilla

annzz
Kvinna ·
25 jan, 2013
Jag gick från 550 cc hög profil till 705 cc ultra hög profil och det blev absolut skillnad!
Gilla

ida2
Kvinna ·
27 jan, 2013
men då måste du gått upp en hel del i mått? diameter? put?
jag gickupp 2 cm i put och 0,5 i bredd
men vill man ha mindre mellanrum ska man gå upp mer
än 0,5 för att de ska synas. då ska man nog gå 1-2 cm där med ;)
Gilla

anaidra2
Kvinna ·
21 feb, 2013
Hej Zaraa!
Hur ser ärren ut efter 4 månader? Är du nöjd med Helena Sveinsdottir, var hon noga?
jag ska också göra bröstlyft på Citadellkliniken hos Tuve Mårtenssen och är lite nervös. Jag har hört mycket bra om Helena?
Hälsningar Ardiana
Gilla

Anonym användare
21 feb, 2013
Tror Goldenheart har ökat med 150cc och har bilder. Ungefär en storlek större. men är ju också hur dom kommer öka, alltså på måtten.
jag ska öka 230cc nu snart, och min kirurg sa att ökar jag "bara" med 150cc och förväntar mig en märkbar skillad så skulle jag bli besviken.
Men beror ju på hur stora du vill ha, vill du ha dom lite fylligare så är de ju bra. men vill du ha en märkbar skillnad så tror jag du ska öka med liite mer iaf. (fast nu är jag ingen expert då hehe )
Gilla

Zaraa
Kvinna ·
21 feb, 2013
Hej :-)
Mina ärr är fortfarande röda utom själva dom runt vårtgården dom ser man knappt har lagt ut nån bild nu mrn den är väll inte den bästa:-). Jo hon är jättebra men tyvärr så var jag med om en liten olycka under op har skrivit om det i min operationsberättelse. ...
Gilla

Zaraa
Kvinna ·
21 feb, 2013
Har kikat på hennes bilder :-) jag vill ju inte ha "bomber" utam bara fylligare så jag hoppas att det räcker :-) dom är över 1 cm bredare än mina jag har ju så det kommer ju också spela roll....lycka till mef din nya operation :-)
Gilla

anaidra2
Kvinna ·
05 mar, 2013
Hej Zaraa
Tack för svar!
Gilla

ida2
Kvinna ·
02 mar, 2014
De är så olika ,min kirurg sa 100 medan andra sagt upp till minst 200. Men jag tror att fastget gör en hel del. Och om man byter märke då kan de kännas som "mer". I iallafall om man går från mentor till Allergan. Malin88 gick upp 105cc och bytte till Allergan och hon såg en förändring. Men de var nog mycke för fastigheten och måtten som skiljdemycke för att vara så lite cc. Det är också en annan ,tin,som gick upp 90 cc och dee syntes på henne med :)
Gilla

Zaraa
Kvinna ·
03 mar, 2014
Gick upp 150 för ett tag sen....det är absolut ingen stor förändring. ..man kan nog se lite men bara väldigt lite :-)
Gilla

ida2
Kvinna ·
07 mar, 2014
Men hur mycke i mått, diameter och put gick du upp då?
Gilla

kakburken
Kvinna ·
07 mar, 2014
Angående avstånd mellan brösten, jag bytte till 1cm bredare, från medium high till low high. har nu fått klyfta :) Innan hade jag "motorväg". Hade 11,5 först sen 12,5. Gjorde jättemycket på mig! Min egen bredd är 13cm.
Gilla