Elle_85
Kvinna ·
Om tre dagar smäller det med 700 cc, maybe trakasserier på arbetsplatsen...
Om tre dagar opererar jag in 700 cc. Funderade och våndades framåt tillbaka huruvida skulle ta 600 eller 700 men nu har jag bestämt mg för det större alternativet. Bronsmedlem är jag fortfarande så har nog inte tillgång till alla bilder på de som opererat in samma strl. Men rent allmänt tycker jag av de bilder jag sett här på forumet av tjejer som opererat från 600 och uppåt att era resultat är kanon fina 👍 Tar semester från jobbet för att kunna genomföra operationen så att inte behöver sticka i ögonen på någon, men givetvis är jag lite nervös för hur reaktionerna kommer att bli. Arbetar inom en branch där det nog inte riktigt är accepterat med skönhet eller operationer överlag. Häromdagen kom min chef in till mig och sade att några anonyma personer på kontoret hade tyckt att jag hade för kort kjol. Till detta svarade jag att de faktiskt får komma till mig face-to-face i sådant fall. Ja.. så löjligt det kan bli trots att man är vuxna på en arbetsplats! Känner som att jag gillar stora bröst, men säkert kommer att få bemöta kritiska blickar och åsikter. Förstår bara inte varför? Men summa sumarium av detta så vill jag bara lyfta hatten till er alla kvinnor som vågat operera er och även till er kvinnor som går head-up-high med STÖRRE imlantat som inte alltid accepteras i landet-lagom-Sverige och dess arbetsplatser!! 😀
Sortera efter

Anonym användare

Elle_85
Kvinna ·
Opereras också om 3 dagar på fredag morgon det vill säga! Det kan bli att sätts in 600 på mig om bröstvävnaden inte räcker till men blir en noggrann mätning innan.. Hoppas dock på det större alternativet då jag är 172 lång och väger nöstan 70 kg. Kommer liksom inte att se oproportionerligt ut på mig. Jag jobbar inom kontorsbranschen med många trötta, tråkiga (ursäkta uttrycket!) men kärringar som antagligen inte någonsin unnat sig själva någonting i livet! Har jättebra kollegor också men en del andra.. ja "need I say more"! Önskar dig verkligen lycka att din operation kommer att gå bra! Ska tänka på dig! Kommer säkert bli huur snyggt som helst 👍

Anonym användare
hehe vi har exakta samma längd och vikt:D lite kul...
jag valde i början 475 cc o redan då såg det stort ut, men ville öka... först 500 , sen 550 och till slut 600... gränsen annars blir det bomber:D
Dem som snackar är bara avisar det är liksom 2000 talet och skönhetsingrepp är inte sällsyt, samt vill man göra så ska man få göra det utan bli nedtryck på något sätt...
Har en eller hade en familj som tryckte ner mig totalt pga denna bröstoperation .. vilket ledde till att jag sa upp kontakten me dem..

Elle_85
Kvinna ·
Ja det var verkligen ett sammanträffande med vikt, längd och allt 🙂 Erkänner att jag kanske blivit lite size-blind men tycker att stora bröst är jättesnygga och vill gärna själv ha ett par! Tvivlar dock inte på att 600 också är bra, och som sagt finns möjligheten att min kirurg under sista mätningen kommer fram till att 700 är för stort implantat på mig med tanke på bröstvävnaden osv. Vi har haft mailkontakt och får känslan av att han vill hålla sig till 600.. men får se som sagt. Jättetråkigt att höra om din familj som inte accepterar operation! Man vill ju gärna alltid ha stöttning från sina nära och kära. Tycker att du är jättestark och modig som kommer att genomföra förstoringen trots att de tar avstånd! Håller med om att det är så synd när omgivningen allmänt har ett så trångsynt seende på skönhetsingrepp. Skönhetsingrepp som exempelvis brsötförstoring kan skapa så mycket glädje också! Som jag själv som väntat sedan 14-16 års åldern
när man insåg till sin förfäran att brösten inte skulle bli större.. Ja..Fredagen är bara en lycklig dag för mig!!

Anonym användare
Hehe ja men precis :)
Men vad har du för storlek idag på brösten?
Har sj en liten B 75 men har säkert engentligen 70 C eller något.. Kirurgen sa till mig att jag hade bröst i väldigt bra "skick" perfekt utgångsläge, inget häng , dock inte super mkt egen vävnad så 600 cc var max för min del och tror att det blir super bra. Ska även ner 8 kilo till så det får man tänka på.. Annars får man Kissie kroppen.. smal som ett strå och bomber ... haha. ne vars men nästan..
förstår dig helt, älskar sj större byst men sj så vill man ändå att det ska smälta in och inte skrika silikon fia.. Haha mannen vet inte att jag har valt 600 cc för det ville inte han :P Hans arbetskollegor har skrämt upp han och sagt att 550 cc blir redan super stort... men men han blir nog nöjd över resultatet...
Vad har du valt för profil :O)?
jaa tråkigt nog så är den där familjen stöden något man önskar och ha men ska dem hålla på och trycka ner ens familjemedlem så är man inte familj längre... som min mor sa till mig utan anledning: Den där bröstoperation kommer och bli en förbannelse över dig. Du kommer inte kunna hantera elaka kommentarer som du kommer och få. Och du kommer att locka en massa snuskgubbar och se billig ut...
Det var orden man fick av henne och det krossade min syn av henne... Hon sj som har gjort en bröstförstöring, min moster har gjort, så det är ingen nyhet med skönhetsingrepp..
Men har insett nu att dem är bara avundsjuka över mitt liv.. Så tänker leva mitt eget liv och göra det man sj vill :) Tur att man bor över 32 mil ifrån dem..
Kan förstå att fredag blir en lycklig dag ? hur känns nerverna ??
Wiiiee torsdag torsdag torsdag ! :D
om dem nu skulle trakass... dig så får du polisamäla dem... inte okej om dem skulle göra det :S
vilken tid opas du:)?? opas sj om 3 dagar:) 600 cc...
får man fråga vad du jobbar med?