pre-tty
Kvinna ·
13 mar, 2012
Omop till 600cc?
BröstförstoringHej chicks!
Jag gjorde i april 2011 en bröstförstoring på 450cc, hade innan 70A och har idag 75D. Jag funderar nu på en omop då jag inte alls kan få någon klyfta vilken bh jag är använder, och såklart tycker jag även att de är för små.
Har en tanke på kanske 600cc, annars känns det onödigt att genomgå en till op. Undrar om någon sitter/har suttit i samma sits och har något att tillföra mina funderingar. Eller om ni helt enkelt vill hjälpa mig att bestämma mig genom för och nackdelar.
Tacksam för all hjälp jag får! Tyvärr har jag ingen bild rakt framifrån, skulle lägga in en nu men sidan buggar.
Sortera efter
Maxoanna
Kvinna ·
16 apr, 2012
Gilla
pre-tty
Kvinna ·
16 apr, 2012
Tack! :)
Gilla
Hej hej!
Pre-tty; Lycka till med din operation! Storleken blir säkert jättebra. Jag e bara tvungen att kommentera ett par saker :-) augusti11 har riktigt rätt i det hon säger att du får förmodligen fixa tuttarna när du fått ett par barn - det är därför jag ska göra om mina nu.
Och zzofia du tänker helt rätt! Ju äldre du blir ju finare vill man vara - det är inte viktigare att vara fin när man är yngre men däremot när man blir äldre :-) ! Jag älskar att fixa till mig och göra mig fin! Och jag kommer att göra vad jag tycker kvävs i form av ingrepp och dyligt (injektioner, cremer, träningmm) för att hålla mig fräch så länge som möjligt! :-)