
Skånetjej
Kvinna ·
Ont höger bröst
Jag behöver höra med er om någon känner igen detta.
Jag har en tid haft ett. sk. molande ont i höger bröst. Speciellt på insidan av bröstet. Många gånger på natten och tänkt att det är om jag ligger länge på vänster sida så att mitt högra bröst tycks ner.
Men det har inte gått över utan förflyttat sig ner i bröstet så att jag nu har ont under bröstet. Alltså mest ont in mot klyftan och sakta ut.
Jag har även ont när jag böjer mig ner för att ex. ta upp nått.
Jag försöker massera med jämna mellanrum och det blir bättre men bara för stunden.
Mitt högra bröst är inte heller hårdare just där det gör ont om jag jämör med det vänstra utan gör bara jävla ont när jag rör eller stöter emot.
Lite hjälp tack :)
Sortera efter

Junken
Kvinna ·

Anonym användare

Tuttlös 2014
Kvinna ·

Skånetjej
Kvinna ·
Tack :) Hoppas jag med... för skönt är det inte ska jag säga.
Såg förresten din tråd ang BH för nån dag sen men missade skriva. Här kommer en jätteskön BH som jag hade och har.
http://change.com/se/bergonia-4.html
+ att du kan ha den under vitt utan att det lyser igenom.
Tänk på att inte ha något med push eller vaddering, inte heller nån minimizer, för den är tänkt att du ska ha för att trycka ihop och förmiska större byst. Så inget som är styvt i materialet.

Skånetjej
Kvinna ·
Känner igen det där. Tror det är helt normalt i läknings prcessen.
Kontakta klinkiken om du är orolig
Hoppas att det är normal. Jag försöker skilja mellan normal smärta i läkningen och/eller ont som nått fel.
Jag får ha lite is i magen :)

Skånetjej
Kvinna ·
Känner igen det där. Tror det är helt normalt i läknings prcessen.
Kontakta klinkiken om du är orolig
Glömde fråga, hur länge drogs du med denna typen av ont?

Tuttlös 2014
Kvinna ·
Tack :) Hoppas jag med... för skönt är det inte ska jag säga.
Såg förresten din tråd ang BH för nån dag sen men missade skriva. Här kommer en jätteskön BH som jag hade och har.
http://change.com/se/bergonia-4.html
+ att du kan ha den under vitt utan att det lyser igenom.
Tänk på att inte ha något med push eller vaddering, inte heller nån minimizer, för den är tänkt att du ska ha för att trycka ihop och förmiska större byst. Så inget som är styvt i materialet.

Alven
Kvinna ·
Jag har under en tid haft samma problem som dig. Är 6 veckor sen min operation så jag hoppas det bara har med läknigen att göra.

Tuttlös 2014
Kvinna ·
Tack :) Hoppas jag med... för skönt är det inte ska jag säga.
Såg förresten din tråd ang BH för nån dag sen men missade skriva. Här kommer en jätteskön BH som jag hade och har.
http://change.com/se/bergonia-4.html
+ att du kan ha den under vitt utan att det lyser igenom.
Tänk på att inte ha något med push eller vaddering, inte heller nån minimizer, för den är tänkt att du ska ha för att trycka ihop och förmiska större byst. Så inget som är styvt i materialet.

Skånetjej
Kvinna ·
Tack :) Hoppas jag med... för skönt är det inte ska jag säga.
Såg förresten din tråd ang BH för nån dag sen men missade skriva. Här kommer en jätteskön BH som jag hade och har.
http://change.com/se/bergonia-4.html
+ att du kan ha den under vitt utan att det lyser igenom.
Tänk på att inte ha något med push eller vaddering, inte heller nån minimizer, för den är tänkt att du ska ha för att trycka ihop och förmiska större byst. Så inget som är styvt i materialet.
ovadderad balconette el? sökte på deras sida.
den bli säkert bra. För balconette är den som ska vara optmalast. Ger stöd direkt undertill utan att pressa ihop eller in mot kroppen

Tuttlös 2014
Kvinna ·
Tack :) Hoppas jag med... för skönt är det inte ska jag säga.
Såg förresten din tråd ang BH för nån dag sen men missade skriva. Här kommer en jätteskön BH som jag hade och har.
http://change.com/se/bergonia-4.html
+ att du kan ha den under vitt utan att det lyser igenom.
Tänk på att inte ha något med push eller vaddering, inte heller nån minimizer, för den är tänkt att du ska ha för att trycka ihop och förmiska större byst. Så inget som är styvt i materialet.
ovadderad balconette el? sökte på deras sida.
den bli säkert bra. För balconette är den som ska vara optmalast. Ger stöd direkt undertill utan att pressa ihop eller in mot kroppen

BoobiJ
Kvinna ·

Skånetjej
Kvinna ·
fast jag har har känsel mer el mindre i hela bröstet. Bara just underdelen på mitt högra är det som känns ömt men jag känner allt.
Bara den jäkla smärtan just inne i bröstet och in på benet som inte är rolig.

BoobiJ
Kvinna ·

Junken
Kvinna ·
Känner igen det där. Tror det är helt normalt i läknings prcessen.
Kontakta klinkiken om du är orolig
Glömde fråga, hur länge drogs du med denna typen av ont?
Det är nu 17 dagar seedan min op och det är nästan borta, när jag kliver upp på morgonen kan de "bränna" till annrs känner jag ingen sån kännsla =)

Äntligen bröst
Kvinna ·

Skånetjej
Kvinna ·
Jag tog upp det på min 3 mån kontroll och fick som svar att upp till ett år kan det kännas på olika ställen och att jag skulle höra av mig om det förvärrades. Och som många här skriver, just det här med ett år så stämmer det nog.
För mig är läget så här just nu. Jag känner smärta lite till och från. Inte just på det stället som innan, så det har gått över. MEN jag upplever många gånger att när jag gått utan BH (alla kommentarer om att man ska ha BH på hela tiden osv. undanbedes, tack :)) under en tid på dan så får jag ont precis där.
Sen har jag inte kommt förbi stadiet att när jag böjer mig fram så känns det precis som när benet domnar och det kommer igång igen när man ställer sig upp.
Det är i korta drag om just den utvecklingen.

Asirnas
Kvinna ·
Hur länge sedan var det du opererade dig?
Är säkert bara en del av läknings processen.
Känner igen det där. Tror det är helt normalt i läknings prcessen.
Kontakta klinkiken om du är orolig