Anonym användare
07 sep, 2010
op 13/9 kirurgcentrum
BröstförstoringHej hej! nu börjar det närma sig dagen D! har varit på ytterligare en konsultation hos ingemar idag! det känndes jättebra faktiskt, är dock nervös då han inte innan bestämmer storlek och allt utan att man tar med sig bild på de brösten man önskar! vi diskuterade bild idag och jag hade med mig några och han tror att jag kan få det önskade resultaten... är dock väldigt liten så han vill inte göra för stora... hmm! någon som har erfarenhet utav kirurgcentrum? för mig känns det jättebra och jag tror och litar på ingemar att han ska göra det bästa för mina tuttisar... ska iallafall ha runda gelehallon och förmodligen moderat profil, han säger att high profil kommer se ut som äpplen på mig, kan det stämma? har ju läst att om man är liten så ska man ta det... hmm!
svara mig:)
Sortera efter
Backlund
Kvinna ·
11 sep, 2010
Anonym användare
11 sep, 2010
ja, jag ska skapa en tråd om det sen!
jag tror att de är bra där... han verkar väldigt duktig och säker så jag hoppas hoppas hoppas att jag blir nöjd!
Backlund
Kvinna ·
11 sep, 2010
Gud så bra! Då ska jag lätt läsa det sen 🙂
Ja, han verkade jätte bra när jag var där! Det kommer bli jätteeeeee fint 😀
Anonym användare
11 sep, 2010
aaa, jag hoppas det!!!
har du fått tid för operation än?
jag fick jätte snabbt:) har du hittat någon bild?
Backlund
Kvinna ·
12 sep, 2010
Jadå, det kommer gå galant! 🙂
Nej, jag håller på att kolla runt på olika kliniker fortfarande och kirurgcentrum verkar super bra
men jag funderar samtidigt på citadell. Ja, jag har hittat några önskebilder. Dom är
super fina, något att drömma om 😀
Anonym användare
22 sep, 2011
jag puffar och undrar om du haft problem sedan dess? ska opas där 5 oktober :)
Åh vad nyfiken jag blev! Jag har varit på konsultation där, hoppas att din operation går bra
och jag tycker du ska skriva en liten tråd om hur det gick sen. Är nyfiken på stället, funderar
på att kanske göra min op där 🙂