Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Wiilja profilbild

Wiilja

Kvinna ·

09 jun, 2020

OP 16/6 osäker över storlek

Bröstförstoring

Hej Jag ska snart operera mina små urammade bröst efter 12 års väntan och längtan. Har OP 16/6 på citadellkliniken. Någon mer som ska opa sig där och då? :) Men Iaf nu då så har jag börjat fundera lite kring storlek, jag kommer ha motiva ergonomix 590cc tänker att jag kanske skulle valt lite större ändå? Någon med 590 liten nätt kropp som tycker de är små, lagom eller stora? Som kanske hade velat ha lite större ändå..som kanske kan guida lite i det där? :)

Sortera efter

TyTy profilbild

TyTy

Kvinna ·

10 jun, 2020

590 är inte litet, men allt beror ju på vad man själv har för målbild och ens egna förutsättningar. Storlek kan på en se stort ut och på en annan litet, men generellt talat tillhör 590 absolut det man skulle kalla stora storlekar.
Gilla
Wiilja profilbild

Wiilja

Kvinna ·

10 jun, 2020

TyTy skrev:

590 är inte litet, men allt beror ju på vad man själv har för målbild och ens egna förutsättningar.
Storlek kan på en se stort ut och på en annan litet, men generellt talat tillhör 590 absolut det man skulle kalla stora storlekar.

Tack för svar :) Behöver jag kanske inte oroa mig så mycket för att jag kommer tycka de blir för litet :)
Gilla
TyTy profilbild

TyTy

Kvinna ·

11 jun, 2020

Wiilja skrev:

TyTy skrev:

590 är inte litet, men allt beror ju på vad man själv har för målbild och ens egna förutsättningar.
Storlek kan på en se stort ut och på en annan litet, men generellt talat tillhör 590 absolut det man skulle kalla stora storlekar.

Tack för svar :)
Behöver jag kanske inte oroa mig så mycket för att jag kommer tycka de blir för litet :)

Det är ju naturligtvis så att olika storlekar blir olika framträdande på olika personer, men med tanke på din längd så tycker jag absolut att det låter som du kommer få rätt stora =)
Gilla
Wiilja profilbild

Wiilja

Kvinna ·

11 jun, 2020

Läst att typ 50 ”försvinner” men kanske inget man märker av? :)
Gilla
Wiilja profilbild

Wiilja

Kvinna ·

11 jun, 2020

Nä det kanske är olika, men hur eller hur så kan det ju inte bli mindre än vad det är nu :D
Gilla
TyTy profilbild

TyTy

Kvinna ·

12 jun, 2020

Svårt att säga, det är klart att det intranäts upp volym av kroppen, det är väl mer det faktum att provar du implantat under en tröja eller i en BH kommer de aldrig ligga så nära kroppen att de det inte är någon luft emellan nånstans liksom. Sen vänjer sig många snabbt med sin nya storlek efter 2-3 månader när svullnaden lagt sig och implantaten börjat falla på plats och dessutom blir mjukare och mer medgörliga. Så generellt tror jag det är bra att säga så, men är du rädd för att få förstora brösten trycker jag inte man ska ta höjd för det.
Gilla
Wiilja profilbild

Wiilja

Kvinna ·

12 jun, 2020

Vet du om man kan ändra storlek på op dagen?
Gilla
TyTy profilbild

TyTy

Kvinna ·

13 jun, 2020

Wiilja skrev:

Vet du om man kan ändra storlek på op dagen?

På många kan man det, men då tycker jag du ska höras dig till dem redan nu och säga att du kanske vill kika på storlekarna igen så de dels har rätt storlekar inne på lager och dels har en chans att planera in tid för det =)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem