Wiilja
Kvinna ·
09 jun, 2020
OP 16/6 osäker över storlek
BröstförstoringHej Jag ska snart operera mina små urammade bröst efter 12 års väntan och längtan. Har OP 16/6 på citadellkliniken. Någon mer som ska opa sig där och då? :) Men Iaf nu då så har jag börjat fundera lite kring storlek, jag kommer ha motiva ergonomix 590cc tänker att jag kanske skulle valt lite större ändå? Någon med 590 liten nätt kropp som tycker de är små, lagom eller stora? Som kanske hade velat ha lite större ändå..som kanske kan guida lite i det där? :)
Sortera efter
TyTy
Kvinna ·
10 jun, 2020
Wiilja
Kvinna ·
10 jun, 2020
590 är inte litet, men allt beror ju på vad man själv har för målbild och ens egna förutsättningar.
Storlek kan på en se stort ut och på en annan litet, men generellt talat tillhör 590 absolut det man skulle kalla stora storlekar.
TyTy
Kvinna ·
11 jun, 2020
590 är inte litet, men allt beror ju på vad man själv har för målbild och ens egna förutsättningar.
Storlek kan på en se stort ut och på en annan litet, men generellt talat tillhör 590 absolut det man skulle kalla stora storlekar.
Tack för svar :)
Behöver jag kanske inte oroa mig så mycket för att jag kommer tycka de blir för litet :)
Wiilja
Kvinna ·
11 jun, 2020
Wiilja
Kvinna ·
11 jun, 2020
TyTy
Kvinna ·
12 jun, 2020
Wiilja
Kvinna ·
12 jun, 2020
TyTy
Kvinna ·
13 jun, 2020
Vet du om man kan ändra storlek på op dagen?