Rookie
Kvinna ·
13 sep, 2013
Op 4/11 på Polarkliniken, tips någon?
Hej.
Ska operera mig på polarkliniken 4/11 och är jättenervös! Längtar 😀 men känns bra att det är några veckor bort fortf.
Funderar lite på vad som menas med "höjd/medium profil" m.m. Ska ha anatomiska och köra på 250, det e väl det minsta inläggen men Anders trodde att det skulle bli en mindre c kupa och jag tycker att det låter bra.
Finns det nån som kan ge lite tips om det där med profil m.m. ....Egentligen Alla tips är Mycket välkomna 🙂
Sortera efter

Smileon
Kvinna ·
14 sep, 2013
Profil är egentligen bara hur mycket "put" inlägget har. Ju lägre profil desto plattare är inlägget. Lägre profil kan i vissa fall ge ett naturligare resultat, men jag har också hört folk som tycker att brösten blir för platta då.
Spännande att du fått ett datum! Var på konsultation hos Polarkliniken själv, och har bara hört bra om dem.
Gilla

Rookie
Kvinna ·
14 sep, 2013
Tack för svaret =) Okej, jaa, man kanske inte vill ha dom för platta, så kanske i sånna fall medium skulle vara en lagom profil?? =) Det är som svårt å veta vad man ska ha, man kan ju aldrig veta hur det blir när det e klart å det blir ju alltid olika från människa till människa, men jag hoppas det blir perfa! =)
Jo, jag fick välja datum å vecka, helt awesome, så jag tog ett datum som var lite längre bort så jag skulle hinna ladda lite 👍
Kul att du varit på konsultation du me =) Har du bestämt dig än om när var och hur?🙂 Har åxå bara hört bra saker om dom =)
Gilla

Smileon
Kvinna ·
14 sep, 2013
Generellt sett så borde medium vara bra. Sådär lagom, liksom. :) Jag vet att om man t.ex. har urammade bröst med lite häng ska man ha en högre profil för att hjälpa till att lyfta dem.
Eftersom jag flyttade så är jag på jakt efter en klinik som ligger närmare mig nu... vore skönt att slippa åka över 50 mil för att OPas. Det är ju så svårt det där, ju mer man väntar och läser på ju mer funderar man på. :D
Gilla

Rookie
Kvinna ·
15 sep, 2013
Då blir nog medium bra för mig eftersom jag inte har några barn. Ja men precis, man läser hur mkt som helst om typ olika kliniker å utseenden m.m. nästan så man blir snurrig! =P Som sagt, Polarkliniken e närmast mig, ca 13 mil från där jag bor, så det blir skönast att fara dit, då slipper man åka så långt. Å som sagt, har ju bara hört bra saker om dom å Marie-Christine som jag har kontakt med verkar underbar, har ställt typ Tusen frågor så man känner sig som värsta tjatisen =P men hon förstår å hjälper med alla svar, känns riktigt skönt =)
(när man ska svara på ett inlägg här inne, ska man skriva i kommentar rutan då eller klicka på besvara? Vet inte riktigt hur man gör =/ )
Gilla