v0ice
Kvinna ·
27 mar, 2021
Op April 800cc
BröstförstoringRädd att det blir för stort.. I torsdags var jag på konsultation och fick prova ut nya implantat..med t-shirt på tittar jag i spegeln o känner direkt att det här känns bra. Men ändå rädd att jag inte ”ser” att de skulle bli för stort! Har idag 300cc Som tappat volym. Jag önskar ett mer fylligare resultat och mer klyfta. Någon som lagt in 700-800 utan att det ser ut som två fotbollar? Önskar större bröst men droppformade.
Sortera efter
Vonkan
Kvinna ·
27 mar, 2021
Hej jag har gjort en bröst förstoring och har 725cc corse round motiva är sååå himla nöjd
Gilla
Ckop20
Kvinna ·
27 mar, 2021
Jag har valt 360 cc och naken tycker jag de känns väldigt fina, men kan såklart se att det är implantat. Du kommer ju att välja betydligt större och 800 räknas ju som stort, så du kommer nog kanske att känna så naken men säkert inte med kläder på som ju är mer förlåtande. När jag tittar runt här på forumet och för min egen del så är det svårt att man hittar den perfekta storleken med både kläder och naken snarare än både naken och med kläder. Provade du inte någon storlek mindre typ från 650 och upp så får du ju en känsla för vad som känns bäst?
Gilla
v0ice
Kvinna ·
27 mar, 2021
Hej,
Tack för svar.
Härligt att du är nöjd :)
Gilla
v0ice
Kvinna ·
27 mar, 2021
Hej,
Tack för svar, Jag fick inte reda på vilken storleken va jag provade först. Fastnade i känslan av de större. Men är ute efter en mer fylliga droppformade bröst och inte så runda som jag har nu.
Det var väl ett tag också innan brösten lägger sig :)
Gilla