Omegastar
Kvinna ·
OP Citadellkliniken mars 2015
Hej alla! Snart är det knappt en vecka kvar tills min OP hos Peter Cosmo på Citadellkliniken i Landskrona! Jag är otroligt förväntansfull och lite nervös! Har äntligen känt mig helt säker i mitt storleksvelande och gör check-lista inför att inte glömma nåt.
Vilka fler ska OP:as nu under mars månad på Citadellklinken? Vilken kirurg har ni valt? Hur känner ni? Vill gärna dela funderingar och frågor med er!
Sortera efter

Marstuttar2015
Kvinna ·

Omegastar
Kvinna ·
Wiih! Vad härligt! 👍 Åh, jag längtar så otroligt mycket nu! Ska förbi apoteket imorn och köpa in lite saker som behövs såsom den där konstiga tvålen och hämta ut pencilinet.
Har du ont? Och tar man med sig tvålen till kliniken eller finns det sånt där?
Jag oroar mig dock för alla mina piercingar, hur jag ska lyckas plocka ur alla och få in dem igen sen gah!

Fitness
Kvinna ·
Opereras på torsdag av Jörg Bohn. Lääääängtar såå! Ända sen jag var på konsultationen i december har jag dock velat med storleken, så nu återstår bara att se vad resultatet kommer bli. Jag är också sååå förväntansfull.. vill bara att det ska bli torsdag nu. Så härligt att höra alla som är så nöjda med Citadell.
Ska vara ledig torsd-fred och mån-tisd. Nu när det närmar sig oroar jag mig lite bara för vad jag ska säga på jobbet. Jag har berättat för min ena chef och för tjejerna på jobbet, men inte för de 4 killarna. Har egentligen inga problem med att göra det, står verkligen för jag gör. Men kan känna mig rätt ytlig.. Vi är alla rätt nära varandra och pratar om det mesta, så känns nästan konstigt att inte berätta..
Stort lycka till allihopa!

Asirnas
Kvinna ·
Jag opererades i Tisdags av Helena! :)
Man känner sig som en prinsessa, blir väl omhändertagen :)

Oliviax
Kvinna ·

Oliviax
Kvinna ·

Fitness
Kvinna ·
För mig var det för att jag ville ha större än de 300 jag hade provat ut. Jag föreslog 350 typ, men för att passa min bredd på 12 cm fick jag gå upp till 375 och HP. Jag är mest orolig för att de ska bli bolliga, jag har förklarat för honom att jag vill ha naturliga bröst. Men jag litar på honom att dessa blir bra också. Jag tror och hoppas att bröstbandet kan trycka ner dom en hel del..

Asirnas
Kvinna ·
Jag valde Hp för det såg naturligast ut till min kropp. Hp Ger inte naturligast resultat på alla.

Omegastar
Kvinna ·

Omegastar
Kvinna ·
Opereras på torsdag av Jörg Bohn. Lääääängtar såå! Ända sen jag var på konsultationen i december har jag dock velat med storleken, så nu återstår bara att se vad resultatet kommer bli. Jag är också sååå förväntansfull.. vill bara att det ska bli torsdag nu. Så härligt att höra alla som är så nöjda med Citadell.
Ska vara ledig torsd-fred och mån-tisd. Nu när det närmar sig oroar jag mig lite bara för vad jag ska säga på jobbet. Jag har berättat för min ena chef och för tjejerna på jobbet, men inte för de 4 killarna. Har egentligen inga problem med att göra det, står verkligen för jag gör. Men kan känna mig rätt ytlig.. Vi är alla rätt nära varandra och pratar om det mesta, så känns nästan konstigt att inte berätta..
Stort lycka till allihopa!

Omegastar
Kvinna ·

Fitness
Kvinna ·
Haha, nädå.. ingen fara. Fast jag tycker det är så jobbigt att ljuga. Till den ena killen har jag till och med sagt det lite löst. Jag har nämligen sålt en lgh och fick pengar över.. han frågade vad jag skulle göra med pengarna. "Ska köpa ett par nya bröst" sa jag..
Sen är det ju jobbigt när man kommer tillbaka bara 6 dagar efter operationen och de frågar hur jag mår efter kräksjukan och så ska man ljuga dom rakt upp i ansiktet.. Jaja.. får se vad jag bestämmer mig för. TACK! :-)

Omegastar
Kvinna ·
Haha, nädå.. ingen fara. Fast jag tycker det är så jobbigt att ljuga. Till den ena killen har jag till och med sagt det lite löst. Jag har nämligen sålt en lgh och fick pengar över.. han frågade vad jag skulle göra med pengarna. "Ska köpa ett par nya bröst" sa jag..
Sen är det ju jobbigt när man kommer tillbaka bara 6 dagar efter operationen och de frågar hur jag mår efter kräksjukan och så ska man ljuga dom rakt upp i ansiktet.. Jaja.. får se vad jag bestämmer mig för. TACK! :-)

Asirnas
Kvinna ·
Jag var ute efter mer naturligt resultat, HP såg mer naturligt ut på mig än MP.

knasen91
Kvinna ·

Omegastar
Kvinna ·

Omegastar
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Nöjd än så länge, brösten skumpar lite när jag hoppar, hoppas de blir mjukare och skumpigare snart :)
Allt annat har gått bra än så länge, kommer bli SÅÅÅ SKÖNT att köpa en BH! :D

Omegastar
Kvinna ·
Nöjd än så länge, brösten skumpar lite när jag hoppar, hoppas de blir mjukare och
skumpigare snart :)
Allt annat har gått bra än så länge, kommer bli SÅÅÅ SKÖNT att köpa en BH! :D
Kul att höra! Jaa jag längtar verkligen efter att köpa BH. Stod och testade igår lite sådär med gamla BH:ar som varit på tok för stora innan men som såg ut att passa helt ok nu hehe, verkar landa på en fyllig C-kupa och isf är jag supernöjd.

Fitness
Kvinna ·