Anonym användare
Op den 13/6 på Hermelinen
Wohoo nu börjar de närma sig, op den 13/6 hos Olafur på Hermelinen! 👍
Ska på en andra konsultation den 26:e för att fastställa rätt inlägg. På första konsultation blev det bestämt 425cc hög profil men jag har ändrat mig till 350cc hög profil. Grejen är den att mitt vänstra bröst än mkt plattare än det högra och Olafur tyckte inte det var så speciellt men själv känner jag att det inte är okej då linnen o tröjor åker snett pga av det så ev. blir det olikstora inlägg, typ 325cc & 350cc...
Är det nån mer som ska opas i Juni? 😀
Sortera efter

soffipropp
Kvinna ·

honelin
Kvinna ·
Jag hakar på hära så jag kan följa hur det går för er :) Jag har oxå tänkt opa mig hos honom men inte föräns till hösten.
Jag tror jag ska ringa imorn och boka konsultation så har man iaf ett datum uppsatt, ev. boka op redan nu oxå :)
Vet ni hur det ligger till med väntetiden, hur länge det tar efter konsultation innan man får op tid?

soffipropp
Kvinna ·
Jag fick tid en månad efter konsultationen=) så de gick fort trodde jag skulle få vänta i månader.

honelin
Kvinna ·
Oj, de var inte dåligt :)

soffipropp
Kvinna ·
jo sa att jag ville ha så fort som möjligt, sen tog det tre veckor att få en konsultations tid, så sammanlagt typ två månader från att jag lyfte luren till kliniken=) Synd att man inte kan boka operation samtidigt som konsultations tiden. Men de är lika bra att ringa i god tid så man slipper vänta.
Helst hade jag viljat göra det ännu fortare, så slipper man velandet å nojandet . Är grymt nervös att det blir för stort eller för litet haha tror dom flesta får kalla fötter medans man väntar på att få lägga sig under kniven=P En dag fick jag tom för mig att jag inte skulle göra en op överhuvudtaget. Vilket jag inte förstår var jag fick de ifrån!!!

honelin
Kvinna ·
Ja två månader är ju inte alls länge även om man hellst hade velat gjort det, igår :P haha
Jo det är ju de där att man hinner fundera mycket fram och tillbaka, verkar som att många hära ångrar att dom inte tog större men jag tror ändå man ska gå på första känslan som känns rätt när man provar ut implantaten. Kan ju hända att man ångrar ändå efteråt men man får väl tänka att det är så mkt bättre än det kändes innan.
Haha, jag har oxå funderat på ifall jag bara skulle ångra mig mitt i allt. Funderar även en del på vad andra ska säga och tycka, främst släkten åså :P

soffipropp
Kvinna ·
Ja gud den ångesten har jag knappt vågat tänka på, ingen i min familj vet nått, eftersom jag vet deras reaktion. Men dom lär ju märka eftersom jag e helt platt nu haha. Lika bra att vara tyst tills allt e klart.
Man påverkas så mycket av vad andra säger, tycker och tänker. Det spelar ingen roll vad man gör här i livet, det kommer alltid stå någon och klaga på ens egna beslut. Men tror dom positiva reaktionerna väger starkare =P

honelin
Kvinna ·
Jag bor ännu hemma så familjen vet redan att jag ska göra det, dom säger inte så mkt men tänker på alla andra.
Joo de är ju så, och andra ska väl egentligen skita i det, de är ju ens eget beslut och man gör det för sig själv så dom får väl acceptera.
Jo helt klart! man kan ju inte tveka pga. va andra ska tycka och tänka :)

ostowski35
Kvinna ·
Hej jag ska opereras på samma ställe 14juni 350cc i högprofil:) men jag velar om en mindre storlek.. Eller jag vet inte, konsultationen var så kort och han sa inte så mycket.
Känns som om det inte är så många här inne som har opat sig hos honom, skulle vara kul att höra positiv kritik om honom innan op haha
Fast han verkar ju ha jobbat länge iaf=)