Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

01 apr, 2012

Op den 23 april 2012 hos Dr.Cosmo?

Andra bröstoperationer

23 april är det min tur hos Peter Cosmo.

Lyft och förstoring blir det. Är det någon som ska opas då med? Kanske med samma problem som mig?

Isåfall, skriv allt ni tänker på, behöver någon och tjöta med.

Har inte tänkt själv så mycket på att jag ska göra detta just pga att jag oroar mig för mycket, men nu när det bara är tre veckor kvar, så känner jag att jag måste börja prata om det lite mer.

Så ni tjejer som ska opas den 23 eller i närheten oavsätt mitt problem eller inte, skriv gärna ((:

14

Sortera efter

Citadellisa

Kvinna ·

01 apr, 2012

Jag ska göra en bröstförstoring hos Tuve på citadell den 23 april. Samma dag. Vilken tid har du fått? Förstår ditt utgångsproblem. Mina e små å hemska. Hoppas det blir bra för oss båda. Vad ska du lägga in?
Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

01 apr, 2012

Själv ska jag lägga i 345 mp plus perthese, bakom, coh 1. Har fått tid kl 8
Gilla

guldskor

Kvinna ·

01 apr, 2012

hej! ska op mig den 24 april hos peter.

hade lite samma problem som du med olika stora bröst.. ska nu göra en korr o lyfta lite till samt fixa bröstvårtorna o ärr :)

hur mycket ska du lägga in? ankarlyft?

Gilla

Anonym användare

01 apr, 2012

Citadellisa- okej :) eftersom jag bor så långt bort så ska jag vara där vid tolvtiden, när jag opas vet jag inte. Ja, hoppas det blir bra. 400 hp perthese, bakom coh 1 minns dock inte vad han skulle göra me det stora bröstet, skulle lägga in mindre där vad jag vet. Guldskor - aha okej, hoppas det blir bra då :) skrev hur mycket jag ska lägga in över :) och ja, ska göra ankarlyft. Lite orolig över ärren :/
Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

02 apr, 2012

Vart bor du? Jag har oxå en rätt lång resväg. Ca 3 timmar så blir en tidig morgon för mej eftersom jag ska va där redan kl 8. Får väl åka ca 4.30 GÄSP! =) Ok. Då kanske vi synes senare under dagen, vem vet ;)
Gilla

Anonym användare

03 apr, 2012

Bor i Linköping, dudå? ^^ hehe yeah det kanske vi gör ;)
Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

03 apr, 2012

Jag bor i Göteborg men kommer på op dagen resa från Jönköping. Min mamma ska va barnvakt ;)
Gilla

Anonym användare

10 apr, 2012

Aha okej^^ Snäll mamma (;

Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

10 apr, 2012

Ja visst e hon =) inte så lyckat att ta med en 1,5 åring kanske ;)
Gilla

Anonym användare

10 apr, 2012

Hehe nae inte direkt kanske, kan bli lite knepigt^^
Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

17 apr, 2012

Snart e det dags tjejer =)
Gilla

Anonym användare

19 apr, 2012

Nu är det jättenära! ((: Ska opas runt halv tre tiden fick jag reda på. Pratade med en sköterska i telefon och då hade Peter skrivit att han skulle lägga in 400 i det lilla och 305 i det högra. Sen lär han ta bort lite vävnad från det stora med.

Så nu är jag jättespänd och vill bara få det gjort så jag får se mina nya förhoppningsvis jämna tuttar! :D

Lär dock inte vara inne här så mycket mer, skrämmer bara upp mig själv när man läser om andra som det gått dåligt för.

Men jag lär lägga upp bilder efter någongång ((: Ska flytta hemifrån veckan efter också så kommer ha fullt upp, eller ja.. Mina "slavar" aka min familj får juh fullt upp medans jag tjatar och säger vad saker och ting ska stå höhö.

Men lycka till tjejer så får vi visa våra resultat senare! ((:

Gilla

Trinna

Kvinna ·

20 apr, 2012

Hej hej... Jag ska opereras av Tuve den 24e o är sååå nervös!! Hur mår ni så här sista dagarna??
Gilla

Anonym användare

22 apr, 2012

Hej! Nu är det pirrigt! Åker imorrn vid sjutiden. Spänd och nervös! Har precis tagit den där tabletten man skulle ta kvällen innan. Kollar en film nu och försöker att inte tänka för mycket på det. Tar det imorrn då det gäller! Än en gång, lycka till tjejer!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem