Anonym användare
01 apr, 2012
Op den 23 april 2012 hos Dr.Cosmo?
Andra bröstoperationer23 april är det min tur hos Peter Cosmo.
Lyft och förstoring blir det. Är det någon som ska opas då med? Kanske med samma problem som mig?
Isåfall, skriv allt ni tänker på, behöver någon och tjöta med.
Har inte tänkt själv så mycket på att jag ska göra detta just pga att jag oroar mig för mycket, men nu när det bara är tre veckor kvar, så känner jag att jag måste börja prata om det lite mer.
Så ni tjejer som ska opas den 23 eller i närheten oavsätt mitt problem eller inte, skriv gärna ((:
Sortera efter
Citadellisa
Kvinna ·
01 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
01 apr, 2012
guldskor
Kvinna ·
01 apr, 2012
hej! ska op mig den 24 april hos peter.
hade lite samma problem som du med olika stora bröst.. ska nu göra en korr o lyfta lite till samt fixa bröstvårtorna o ärr :)
hur mycket ska du lägga in? ankarlyft?
Anonym användare
01 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
02 apr, 2012
Anonym användare
03 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
03 apr, 2012
Anonym användare
10 apr, 2012
Aha okej^^ Snäll mamma (;
Citadellisa
Kvinna ·
10 apr, 2012
Anonym användare
10 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
17 apr, 2012
Anonym användare
19 apr, 2012
Nu är det jättenära! ((: Ska opas runt halv tre tiden fick jag reda på. Pratade med en sköterska i telefon och då hade Peter skrivit att han skulle lägga in 400 i det lilla och 305 i det högra. Sen lär han ta bort lite vävnad från det stora med.
Så nu är jag jättespänd och vill bara få det gjort så jag får se mina nya förhoppningsvis jämna tuttar! :D
Lär dock inte vara inne här så mycket mer, skrämmer bara upp mig själv när man läser om andra som det gått dåligt för.
Men jag lär lägga upp bilder efter någongång ((: Ska flytta hemifrån veckan efter också så kommer ha fullt upp, eller ja.. Mina "slavar" aka min familj får juh fullt upp medans jag tjatar och säger vad saker och ting ska stå höhö.
Men lycka till tjejer så får vi visa våra resultat senare! ((:
Trinna
Kvinna ·
20 apr, 2012
Anonym användare
22 apr, 2012