Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
The__Rose

The__Rose

Kvinna ·

OP imorgon 10/10, NERVÖS!!

Bröstförstoring

Nu har jag precis duschat med Descutan. Och om ca 12 timmar och 40 minuter ska jag vara på proforma. Nervositeten går upp och ner. Men samtidigt så längtar jag sjukt mycket eftersom det här är något jag velat göra så länge. Men känns som om det kommer vara svårt att sova inatt och imorgon lär jag vara ännu mer nervös. Jag hoppas bara jag får komma in för op ganska fort. Kommer ju hinna svälta ihjäl annars.

Nej ska ordna med den sista tvätten nu, sen är allt klart här hemma för en vecka med att inte göra något annat :)

14

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

det kommer gå bra ska du se jag är bara nervös när jag tänker på det vilket jag försöker undvika ;) hur dags skulle du in? jag ska va där halv nio försöker va vaken tills jag blir dödstrött och bara slocknar :) tror jag e först ut imorn i varje fall hos michael :) fy fan de där medlet luktade verkligen sterilt sjukhus haha :) vi kanske syns i korridorerna då ;)

Gilla
The__Rose

The__Rose

Kvinna ·

Jo det kommer gå super bra för oss båda :)

Jag ska vara där klockan 11. Är typ redan hungri så funderar på att äta något nu :) Jo jag är vaken ett tag till så man bara kan däcka sen, för gå och lägga sig och försöka sova så kommer jag bara börja tänka ännu mer och bli jättenervös :P

Jaaa usch, det luktade verkligen sjukhus, det var inte kul.

Absolut ses vi i korridorerna. Stort lycka till imorgon! :)

Gilla
VickyP

VickyP

Kvinna ·

Lycka till imorgon! Det värsta är nervositeten, OP:n är lätt som en plätt! ;)

Gilla
The__Rose

The__Rose

Kvinna ·

Jo nervositeten är sjukt jobbig. PLus att jag har magkatarr som jag dessutom får väldigt mycke problem med när jag är nervös och det gör inte saken bättre =/

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

lycka till du med, försök göra annat under tiden nu innan du ska sova :) bäst att inte tänka på det så mkt :) 

Gilla
The__Rose

The__Rose

Kvinna ·

Jo jag försöker, kollar på tv, prata med vänner om annat på Facebook :) Så det ska nog gå och gör ju inget om man är trött imorgon, man ska ju ändå sova :P

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ska med operar mig imorron:) fast på citadellkliniken,:) Lycka till imorron!!!:)
Gilla
The__Rose

The__Rose

Kvinna ·

Åh spännande!! Allt kommer gå galant!! Lycka till! :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det kommer och gå bra:) lycka till :)!
Gilla
Miss V

Miss V

Kvinna ·

Lycka till tjejer! Tänkte på en sak, tvättade ni ansiktet med dectusanen? Tog ni isf ansiktskräm efteråt? Hur gör man med "intimdelarna"?
Gilla
Ela

Ela

Kvinna ·

Jag tvättade inte ansiktet med det och inte intimdelarna heller. Lycka till i morgon :)
Gilla
änglavakt

änglavakt

Kvinna ·

Jo man ska tvätta både ansikte och spec könsorgan! Läs bruksen ;) ja tog dock ansiktakräm efteråt, man blir väldigt uttorkad av descutan!!!
Gilla
gloa

gloa

Kvinna ·

Jag är också nervös, fast jag är övertygad om att jag kommer dö av narkosen så allt annat kommer bli en positiv överraskning typ. :D Syns imorgon på Proforma tjejer! Har packat de fulaste, lösast sittande, knäppbara plaggen så jag kommer luffa runt i korridorerna som en annan lodis. Descutan i håret = svinto och värsta finnutbrottet i ansiktet, yeah! Så nu vet ni hur ni känner igen mig ;)

Gilla
Tösan

Tösan

Kvinna ·

Lycka till tjejer! Det kommer gå hur bra som helst!!! I eftermiddag ligger ni där med era nya, fina, stora vänner!!! 👍

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem