Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Louise73 profilbild

Louise73

Kvinna ·

10 okt, 2014

Op Laser&estetik 22/10

Bröstförstoring

Tänkte bara kolla om det finns någon här som opereras på samma dag och plats som jag :)

26

Sortera efter

Jodecigirl

Kvinna ·

10 okt, 2014

Jag ska
Gilla

Maria85

Kvinna ·

10 okt, 2014

Jag ska opereras den 22 oktober på polarkliniken i Umeå. Det är så spännande nu när det närmar sig ☺
Gilla

Jodecigirl

Kvinna ·

10 okt, 2014

Vilken tid ska ni opereras?
Gilla

Maria85

Kvinna ·

10 okt, 2014

8 på morgonen ska jag vara där och operationen startar vid 9, så jag är först ut ☺
Gilla

Louise73

Kvinna ·

11 okt, 2014

Jag har tiden 11:45 hos Patrik! Du då Jodecigirl?
Gilla

Jodecigirl

Kvinna ·

11 okt, 2014

Louise73: 9:15 ska Patrik operera mig. Vi kanske ses på uppvaket? Är du nervös?
Gilla

Louise73

Kvinna ·

12 okt, 2014

Skitnervööös!!!
Gilla

Jodecigirl

Kvinna ·

12 okt, 2014

Jag känner att jag vill bara få det gjort. *längtar*
Gilla

Louise73

Kvinna ·

12 okt, 2014

Skönt för dig!! Vad ska du göra/lägga in??
Gilla

Louise73

Kvinna ·

12 okt, 2014

Skönt för dig!! Vad ska du göra/lägga in??
Gilla

Jodecigirl

Kvinna ·

12 okt, 2014

Runda AllergaNatrell Inspira responsive 385cc och 415cc. Du? Har du börjat förbereda dig? Jag har börjat smörja brösten med torr olja.
Gilla

Louise73

Kvinna ·

12 okt, 2014

Har alternativen allergan responsive ev 385, 415 eller 450, det skulle vi bestämma på op.dagen!! Vill helst ta 385 men det måste ju fylla ut nuvarande häng så vi får se vad ha säger!! Har inte diskuterat just 385 på konsultationen utan det fick jag per mail när jag frågade. NÄÄ jag har inte börjat förbereda alls!! Vad är torr olja o vad är syftet med att smörja med det?? Finns det nåt mer man kan göra?? Har du nån checklista ..?
Gilla

Jodecigirl

Kvinna ·

12 okt, 2014

Då är vi i samma sits. Jag vill göra så små som möjligt men jag behöver fylla ut huden istället för att lyfta litar på han. Smörjer brösten med torr olja från Carita så att huden är återfuktad. Annars inget speciellt förutom förbereder hemma som leverans av matkasse och frukt då jag kommer vara hemma sjukskriven. Börjat prata med barnen också det har varit svårast för mig.
Gilla

Jodecigirl

Kvinna ·

21 okt, 2014

Tjejer imorgon är det dax?
Gilla

Maria85

Kvinna ·

21 okt, 2014

Jaaa!! Nu är jag rejält nervös :) hur känns det för er?
Gilla

Jodecigirl

Kvinna ·

21 okt, 2014

Har nattat barnen, storstädat hemma och även duschat nu ska äta något sen försöka sova. Tänk tjejer om man inte blir nöjd? Hur har ni förberett er inför första tiden hemma?
Gilla

Kelly

Kvinna ·

21 okt, 2014

Åh! Lycka till tjejer :)
Gilla

Boobis

Kvinna ·

21 okt, 2014

Lycka till tjejjer!! Skönt att ni kan stötta varandra :)

Jodecigirlvad är det för olja och var köper man den?

Gilla

Jodecigirl

Kvinna ·

21 okt, 2014

Torrolja från Carita hade den även då jag var gravid. Finns hos skincity.se
Gilla

Louise73

Kvinna ·

21 okt, 2014

Har bäddat rent i sängen iaf, snart på väg in i duschen!! Tvättade ni håret idag med descutan eller gör ni det imorgon bitti?? Har tvättat o städat undan jag med här, köpt halloweendräkt till ena sonen o lite födelsedagspresenter till helgen! Har garanterat missat massor men tänker att barnen får hjälpa till lite här (med att laga mat o ta fram flingor haha)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem