HundFlickan
Kvinna ·
16 apr, 2021
Op Maj 2021
Andra bröstoperationerHej! Igår bestämdes det att jag ska operera mig i maj. Några fler som har op i maj? Jag ska ta ut mina implantat som jag haft i 7år, göra lyft samt bröstförstoring med eget fett för fina till formen efter allt. :)
Sortera efter
Sweden2021
Kvinna ·
21 apr, 2021
HundFlickan
Kvinna ·
01 maj, 2021
Sockertopp77
Kvinna ·
13 maj, 2021
HundFlickan
Kvinna ·
13 maj, 2021
Jag opererades 5 maj!! Lite mer än en vecka sedan nu? bröstlyft med förstoring
Lycka till med din operation!! Snart dags nu ju
Sockertopp77
Kvinna ·
13 maj, 2021
Sweden2021
Kvinna ·
14 maj, 2021
HundFlickan
Kvinna ·
15 maj, 2021
Hej Hundflickan,
Nu var det lite mer än en vecka sedan förra tisdags jag tog ut mina implantat och kapslar, det blev en total kapsulektomi som kirurgen utförde.. Fick ha dränage i 3 dygn och i onsdags 12 maj tog de bort stygnen... vilken skillnad och vilken lättnad 23 år gamla implantat är ett minnen blott.
Sedan onsdags (12/5) har jag klarade jag mig på två alvedon och idag har jag inte tagit något alls - sååå himla skönt..
Duschade som vanligt idag, innan var jag väldigt begränsad att röra på armarma men idag var det som vanligt... Yippie...
Kan röra på armarna dock inte lyfta tunga föremål, max 1kg/arm (hand).
Hunden får inte sova i sängen skulle vänta till den 25 maj och därefter får hon ligga i sängen bredvid mig igen.. Lilla damen vänjer sig att sova på golvet bredvid sängen i sin egen säng så klart :-)
så hur känns det för dig operation på tisdag? Spännande? Var skall du opereras? Allt gott och trevlig helg!
Du kommer bli så nöjd med dina nya boobies - jag är super nöjd och jag gjorde ingen lyft.. du kommer bli ännu mer nöjd och du skall spruta in fett alltså det kommer bli riktigt snyggt... jag kommer dela foton nästa vecka på post op, dagen efter uttag, en vecka efter uttag och två veckor efter uttag.. läkningsprocessen är helt fantastisk man ser stor skillnad redan nu... lycka till på tisdag och håll mig uppdaterad...