Skånetjej
Kvinna ·
Op, närmar sig, osäker på val 275 el 305 cc?
Operationen närmar sig. Om en månad ca...
Jag är dock fortf lite osäker på storlek. På konsultationen provade vi till fram o tillbax och landade på
Alt1: 305 MP på höger och 260MP på vänster sida
Alt2: 275 Mp rest. 240 MP
Jag vet att det varken är stora implantat eller nån skillnad i storleken i sig men jag är ändå osäker.
Kanske "feber" av nått slag o att jag nojjar mig över slutresultatet nu när det är så nära. Måste bestämma mig innan onsdag nästa v.
Men min fråga är vad tror ni som är byggda som jag, rätt så rak kroppsform. Väldigt lite höft och rumpa, Är 172 lång o väger 58. Jag har 75A i dag och har 100/125 i egen bröstvävnad.
Min ambition är inte att få stora bröst utan vill ha lite utfyllnad. Jag gillar små bröst men mina är lite väl på gränsen.
Kom gärna med inputs.
Sortera efter

felipeflop2014
Kvinna ·

Linnéa.W
Kvinna ·

M83
Kvinna ·

Lilleskutt1
Kvinna ·
Du kommer nog inte se någon enorm skillnad på de två implantaten, men gå på magkänsla och vad som känns bäst! Vill du hellre ha liiite stora än för små eller tvärt om? Jag velade mellan 255 MF och 280 MM och valde de mindre då jag hellre vaknade upp med lite för små än lite för stora! 🙂 Mina 255 blev verkligen inte små, tycker jag, så jag är glad att jag valde de mindre.

Skånetjej
Kvinna ·

Skånetjej
Kvinna ·
Du kommer nog inte se någon enorm skillnad på de två implantaten, men gå på magkänsla och vad som känns bäst! Vill du hellre ha liiite stora än för små eller tvärt om? Jag velade mellan 255 MF och 280 MM och valde de mindre då jag hellre vaknade upp med lite för små än lite för stora! 🙂 Mina 255 blev verkligen inte små, tycker jag, så jag är glad att jag valde de mindre.

Mallan090
Kvinna ·

Skånetjej
Kvinna ·

silicea
Kvinna ·

Lilleskutt1
Kvinna ·
Jag gissar på en C, men min pojkvän gissar på en liten D, haha! Har inte provat några bh:ar ännu då jag fortfarande endast har på mig den bh:n man fick på kliniken. 🙂

Skånetjej
Kvinna ·
Jag gissar på en C, men min pojkvän gissar på en liten D, haha! Har inte provat några bh:ar ännu då jag fortfarande endast har på mig den bh:n man fick på kliniken.🙂
Upptäckte precis att halva mitt medd. försvann.
Jag skrev att jag inte blir klok på storleken och kupstorlek är väl det man kan gå efter som är enklast.
Min största fasa är att det ska bli stort men oxå att jag konner att rucka på resultatet om jag bestämmer mig för nått annat, kanske mindre.
Mindre hellre tror jag dock.

Colorinabuket
Kvinna ·
Hue kan jag se dina bilder?

Zinya
Kvinna ·

Skånetjej
Kvinna ·
Hue kan jag se dina bilder?
Ta den störrre.. Det gjorde jag. Hade gråtit om dom blivit mindre än vad dom är idag 🙂