Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Patte85

Patte85

Kvinna ·

Op nr. 2 + bilder på mina nu 500cc

Bröstförstoring

Tjenare! Nu är det bara 13 dagar kvar till OP nr. 2! Jag har ganska så snabbt efter op nr.1 varit väldigt besviken över storleken, på min bröstförstoring. Läkaren sa vid tillfälet att han inte kunde lägga in mer, vilket jag också tror var sant.

Har säkert också gått och blivigt storleksblind! men jag bara älskar girls med big boobs. Det har varit mycket om och men den sista tiden, men nu äntligen blir det av 8 månader senare. Ville först bara (bara & bara) lägga in 700cc, men nu blir det 800cc, jag skall ICKE ångra mig igen! Även fast, denna gången blir billigare, och det gick ju inte att lägga in mer på första OP.n

Så nu sitter man här för 2.a gången med en klump i halsen, är orolig över mycket, precis som första gången, fast kanske ändå en aning bättre! Denna gången skall jag inte sova över. Och läkaren har sagt att det inte kommer att göra lika ont denna gången för nu är det mesta ut töjt :) tänker även på att nu är det sommar hur skall det gå med bikinis, med min nya storlek, har 80E nu, så om ni har tips på bra nät butiker eller affärer som har STORA storlekar i bikinis hojta till då!

Jag har även passat på att lägga upp lite bilder på mina nu 8 månaders babisar, 500cc, som snart kommer att försvinna :)

kan inte fatta att tiden gått så snabbt ändå.

Ville också stolt tillägga att jag gått ner 8 kg sedan op nr 1, men bantningen har jag lagt åt sidan sedan 2 mån tillbaks då jag började se ut som ett skelett, och måste tänka på min op nr.2

13

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Test!
Gilla
Mrs V

Mrs V

Kvinna ·

Jag tycker dins bröst är fina redan nu.. och stora ;) Men jag fattar.. jag vill med ha större.. älskar stora bröst med ;)

Jag hoppas på få lägga in större med. Hehe.

Gilla
Sessan

Sessan

Kvinna ·

Hej hej :)

Jag är som dig, älskar stora bröst :) Jag förstår att du vill göra större:) Har själv gjort två bröst förstoringar men är super nöjd med storleken just nu iaf :) Är ganska liten själv nämligen.... 161 lång och väger 51 kg :)

Jag har köpt bh på change, dom har ända upp till k - kupa tror jag det är... Eller så är det J.... :)

Sen har dom lite olika sidor på nätet jag brukar kika på, kommer inte ihåg vad dom heter just nu men jag kan kolla upp de om du vill :)

Gilla
Patte85

Patte85

Kvinna ·

Mr V, varför skriver du om du får lägga in större, det får du vell bestämma själva! Tack för tipset Tessan och tack för komplimangerna båda 2!:)
Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

Lycka till!!! =) ska bli jättekul och få se bilder med 800cc,ska själv lägga i 735cc så jävla nervös.

tycker dina bröst e jättefina och stora nu,så dina nya blir nog oxå jättefina,fan va skönt om du inte kommer ha lika ont,ja e skiträdd för de,haha!!

kram

Gilla
Magicpain

Magicpain

Kvinna ·

Det blir nog jätte bra, jag funderar på att lägga in 800-900 cc, på min första op så fick det absolut inte plats med mer än 600cc, så kul att höra att du kan lägga in mer efter 8 månader, det är ju individuellt, men jag hoppas att det har töjt ut sig så på mig oxå =)

Gilla
Mrs V

Mrs V

Kvinna ·

Patte85 skrev:
Mr V, varför skriver du om du får lägga in större, det får du vell bestämma själva! Tack för tipset Tessan och tack för komplimangerna båda 2!:)

Ja jo sant, hehe.. men det känns som kirurgerna i sverige har väldigt mycket etisk moral om brösten förhållande till kroppen. Eller så är det bara jag som upplever det så som bara varit på citadell som jobba för naturliga resultat och haft en kirurg som är helt emot större implantat än 500cc.

För jag vet 550-700 kommer se väldigt stort ut på min kropp, men jag vill ha den looken. Jag tycker det ör snyggt när brösten är för stora förhållandevis till kroppen.. på en lagom nivå, inga sjuka megabomber.

Men jag gillar det dära extra ;) Och jag upplever det som kirurger kan vara försiktiga med det här i sverige.. fast kanske har fel?

Gilla
Patte85

Patte85

Kvinna ·

Jag håller med dig helt mr V, tycker det är så jä#la snyggt med bröst som är igentligen lite för stora förhållandevis till kroppen, men alla tycker vi olika! dem flesta vill väll ändå ha ett naturligt resultat! jag vill inte ståltsera, på något sätt, att jag har sillisar!

själva älskar jag när man ser en tjej och tänker fan vilka fina baber hon har! fast ändå inte överdrivet. Konstigt ändå att dem på citadell vill lägga in mer än 500cc som största, på min klinik var det typ inga problem! hur smal, lång & kort är du? hehe...

magicpain, japp det trode inte jag i heller att det skulle gå, ändå efter 8 mån, men enligt läkaren var det inga problem :)

Vanessa82, klart jag är lite rädd, man minns ju sin första op, fy vilken smärta, det vill man häldst inte genomgå en gång till, inte kunna resa sig själva, hosta, skratta, rapa heheh.... jag måste säga att det var inte roligt! hade verkligen jätte ont i 1 vecka i alla fall! men men, vill man ha det som man vill ha det så får man stå ut!

Gilla
emme

emme

Kvinna ·

Citadell lägger i mer än 500cc.. De rekomenderar alltid det de tycker passar utifrån ens egna önskemål. Sen beror det på hur mycket man får in, inte alla som får plats med mer än 500- 600 cc. Men sen kanske det beror på vilken kirurg man har. Tuve vet jag lägger mer om man vill.

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

ja johan lägger oxå in stora,jag provade upp till 850cc och jag e smal.......

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Spännande jag som redan är "lite" större än alla er vill också ha ganska stora (och har även tubulära bröst) så då behövs det säkert minst 500-600? och sen bör jag ha high eller ultra high också...Spännande. Jättepirrig inför onsdag då blir de konsultation med 3d bilder på ak!  

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

goois skrev:

Spännande jag som redan är "lite" större än alla er vill också ha ganska stora (och har även tubulära bröst) så då behövs det säkert minst 500-600? och sen bör jag ha high eller ultra high också...Spännande. Jättepirrig inför onsdag då blir de konsultation med 3d bilder på ak!  

lycka till fyfan va kul med 3d.....de e ju skitbra och få se på ett ungefär,perfekt! berätta gärna hur de gick sen.

kram

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

De ska jag absolut göra. Hoppas på att de kan se hyfsat nära slut resultatet trots tubulära bröst bara. Återkommer. Kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem