Patte85
Kvinna ·
26 maj, 2011
Op nr.2 800cc, tack till tjejerna och forumet
BröstförstoringJapp nu sitter jag här med mina nya 800cc och än så länge känns det super bra. Så klart har jag lika ont som första gången, förutom på natten är det lite lättare! Många har frågat mycket om min 2.a opertion och tänkte jag skulle berätta lite kort om jag kan! Bestämde mig redan någon månad efter op 1 att storleken inte alls vad jag tänkt mig, gick på konsultation 3 månader efter och bestämde med läkaren att lägga in ytterligare 300cc i vardera bröst, så att det skulle bli 800cc. Operationen blev av sedan 8 månader efter. Tänkte mycket fram och tillbaka på det, betalade in pengarna och fick det gjort! Var jätte rädd att jag skulle se ut som Pamela anderson! Jag har ännu inte tittat ordentligt på dem, har inte vågat ta av mig min sport bh, då jag blödde lite igår från ärret i bröstgården, så imorgon När jag duschar skall jag ta en ordentlig titt , och ta lite bilder, skall bli spännande. Men som det ser ut, utanpå kläderna är det precis som jag tänkt mig, stora bröst fast ingen Puch up bh med vaddering, vilket var mitt mål med op nr.2 Just nu ångrar jag inte mig 1 sek, det var såhär jag ville se ut från början , och nu kan jag äntligen känna den glädjen som jag aldrig riktigt gjorde vid den första op. Sedan så kan jag hålla med så många här inne på forumet att man blir lite storleksblind! Jag vill också tillägga att det är inte många i min omgivning som har stöttat mig i denna andra op.n. Fått höra oändligt mycket skitsnack bakom min rygg, från folk jag aldrig trodde skulle säga något. Men i det stora hela lyssnar jag efter mitt eget hjärta, och dessa operationen har bara varit och kommer alltid att vara för min egen skull och ingen annans! Jag vill avsluta sena tråd med att tacka alla underbara människor man mött här inne, som stöttar en i allt, kan ärligt säga att det hade inte varit lätt utan er tjejer, och tack till er som öppnat ett sådant respektfullt forum, där man ändå kan känna sig privat och prata ut om allt. Jag hoppas ni andra tjejer här inne känner lika som mig :) 100957758595 tack till er alla, och jag kommer att lägga upp nya bilder på mina nu 800cc inkom kort!
Sortera efter
Michaelai
Kvinna ·
26 maj, 2011
optimus
Kvinna ·
26 maj, 2011
Vad kul att du känner dig nöjd med storlek av det lilla du sett redan :) Ser fram emot bilder!! :)
Extasy
Kvinna ·
26 maj, 2011
Bra att du vågar! Visst är det snyggt med jätte stora bröst. Man ska gå sin egen väg. Det är ingen som stöttar mig heller. Inte ens min sambo gillar att jag ska operara mig, min familj kommer absolut inte stötta mig. Det e vell bara mina närmaste vänner som tycker det är positivt. Men men man lever bara en gång.
vanessa82
Kvinna ·
26 maj, 2011
ett stort grattis,ska bli riktigt kul att se bilder =)
Kdan
Kvinna ·
26 maj, 2011
Kul att du bytat upp dig och att du e nöjd! :) ska bli kul att se bilder..ska själv lägga in större när ekonomin tillåter..hösten kanske!
Patte85
Kvinna ·
26 maj, 2011
lisa82
Kvinna ·
26 maj, 2011
Härligt =) ser fram emot bilder ....
Anonym användare
05 jun, 2011
Patte85
Kvinna ·
06 jun, 2011