Miiikaela
Kvinna ·
OP OM TRE DAGAR!!!! 410 cc
Är det någon som lagt kring 400 cc och är nöjd? Eller har ni känt efteråt att de är för små?
Jag är ute efter ett naturligt resultat men samtidigt så vill jag ha storlek, hellre lite större än att det känns för små för mig. Sen är jag 172 cm och väldigt kurvig, men jag vill inte att det ska skrika silikon heller.
Är 410 cc en lämplig storlek för någon som mig som strävar efter size samtidigt som au nauturell?;P
Sortera efter

Anonym användare

Miiikaela
Kvinna ·
Vad kul att höra=) Vill ha fler såna svar så att jag känner mig tryggare med mitt val av cc =) Hur har det gått med din läkning?=) Var första veckan superjobbig?

Anonym användare
Jag har lagt in 390cc och känner mig nöjd hittills, känner inte alls att de är små. Jag opades i torsdags och känner mig superöm och har ont. Längtar tills det försvinner.... ska bli mysigt att kunna klä sig som man vill sen igen.

Miiikaela
Kvinna ·
Tinge,vad bra =) Gick open bra?? Jag längtar som tusan! Speciellt att få allt överstökat så jag kan börja handla nya underkläder och springa runt hemma, förbi alla speglar utan värsta bröstångesten hahal
Jag var inne på 350 med ristestet men tänkte att jag tar lite mer cc eftersom att dom lägger sig och blir lite mindre under muskeln, hoppas att detta blir rätt storlek för mig... =)

Anonym användare
Min läkning har känts bra och det går framåt för varje dag. Första veckan var inte alls superjobbig, fick hjälp med det jag inte klarade av. Man ska ju bli uppassad de första 2-3 dagarna...jobbigt med att komma upp ur sängen, gjorde mest ont när man satt upp 90 grader... för mig gjorde det ont mest i bröstvårtorna. Vaknade av ont i rygg eller smärta i brösten mitt i natten eller tidigt på morgonen...tog medicin och somnade om =) absolut inget man inte klarar av =) Nu ca 10 dagar senare har jag inga problem med smärta. Jag tar det bara lugnt i form av promenader, lyfter inte tunga saker osv. Man vill ändå sköta sig så att resultatet blir klockrent =)

Boobydoll
Kvinna ·
jag är 168cm och väger 57kg, ganska kurvig. Opades den 31/9, la in 410-440 och känner att det är på gränsen till för stort, behöver vänja mig lite i guess men jag tror nog att du kan bära upp det.

Mymlan
Kvinna ·
Jag la i 400 HP framför muskeln i torsdags, och känner att storleken blev nog bra.. absolut inte för små åtminstone.. sen har man ju (i alla fall jag) lite rolig hållning just nu när man har ont, jag går inte helt rak i ryggen, och håller ut armarna som om jag bar på tv:n... Ska kanske lägga in lite bilder men de är ju så svullna än.. Örjan sa ju att jag kunde välja 425 el. 450 också, det skulle passa bröstbredden ändå, men det är jag glad att jag inte valde. De går ut liite på sidan, såsom jag ville, jag hoppas och tror att de kommer bli perfekta i storlek.
Vid första anblicken när jag vaknade efter op tyckte jag de såg små ut.. uppifrån så ser de ut som när jag använde min vanliga push-up, men när jag speglar mig från sidan, då jäklar syns det att jag har boobs💋
Men tror inte att någon kommer att reagera på jobbet tex, där jag har lösa arbetskläder! Och det är precis så som jag ville ha det!
Fast du är ju hela 10 cm längre än mig också...

Miiikaela
Kvinna ·
Babydoll- imorrn smäller det för mig =)=) vad kul, men det tar ju såklart lite tid att vänkja sig vid storleken men det är nog lite bättre att känna från början att de är lite för stora än för små, enklare att vänja sig vid större =)=)

Miiikaela
Kvinna ·
Mymlan: Grattis till boobsen! Hade du mkt smärta efteråt eller hur känns de nu? Ja alltså 450 skulle jag väl kunna gå upp till, men bäst att följa det jag bestämt nu =)=)

Anonym användare
Lycka till Mikaela =) Kommer gå jättebra!
Storleken känns liten när man ligger o kollar ner, men när du väl ställer dig upp och kollar in dig i spegeln, då du ;) Ett leende kan du förvänta dig!

Mymlan
Kvinna ·
Visst känns det, hoppar inte över någon smärtis kan jag säga, men men.. lycka till imorgon !!!!

Miiikaela
Kvinna ·
Tack så mycket tjejer =)=) Om en timme så sitter jag på kliniken =)=)=)=) Och jag är fortf. inte ett dugg nervös, bara kaffesugen hah

Anonym användare
Du får berätta hur det har gått!!! =) Spännande!

Anonym användare
Du får berätta hur det har gått!!! =) Spännande!

Gyngehesten
Kvinna ·
Vil bare ønske dig held og lykke... er sikker på dine bryster skal blive fine med 410 cc :)

Miiikaela
Kvinna ·
Dom är asssssssnice! älskar dom men jag är så glad att jag inte tog större=)=)

Nemi
Kvinna ·

Anonym användare
wohoo vad roligt att det är positiv reaktion du har =) Dom brukar bara bli finare o finare =)

Mymlan
Kvinna ·
Härligt!!!

Miiikaela
Kvinna ·
Nemi, vad kul hoppas det går bra=)
Jag tror att 400 cc är en bra storlek för oss som vill ha större bröst utan att det skriker silikon =)
Det kommer nog bli jätte fint på dig, lycka till=)
Jag var precis som dig, ville ha ordentliga bröst men inte överdrivna, en mer naturlig look. Har också kurvor så nu har jag mer av en timglasfigur som jag har varit ute efter =) supernöjd med strl (har 420cc).
410 kommer nog att ge dig det du vill ha=)