Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
chikko

chikko

Kvinna ·

OP på Proforma 13/10 någon?

Bröstförstoring

Jag har tid där kl.11

6

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag ska dit på op 2dgr före dig :)

Vem ska operera dig?

Gilla
chikko

chikko

Kvinna ·

Vad spännande:-) Jag ska op.as av örjan. vem ska du göra hos? Jag gör detta pga att jag ammat 2 barn nyligen & har fått 2 tomma & slappa tépåsar-haha! Kommer dock inte att göra ett lyft (han tyckte inte dva nödvändigt så jag får väl lita på d) men han ska flytta ner vecken en aning så att jag ska få en fin underpol som han sa. Ska lägga in 425 eller 450 cc runda hög profil bakom muskeln. Är rädd för db men han sa att d skulle jag inte oroa mig för & jag hoppas han vet vad han pratar om! Har läst så mycket här på POF om att sänkta veck, bakomplacering ökar risken för d.....

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Calle ska operera mig :)

Jag har fortfarande inte bestämt mig för hur mycket jag ska lägga in :/

Har alltid haft små bröst och trivts med det. Fick ett impulsryck här för någon månad sen då jag plötsligt blev så trött på de små påsarna som hänger där och fladdrar. Kände att jag antingen kan plocka bort dem helt eller fylla ut dem. Valde såklart det senare...hahaha

Jag ammade för många år sedan (fick barn rätt tidigt) och de blev något urholkade redan då. Men nu har tiden (läs: åldern) tagit ut sin rätt också. Jaghade tänkt att lägga i200cc, bakom muskeln,men börjar nu tveka och vela...tänk om det är för lite!?! Är ju inte någon bröstperson så...egentligen. Men ändå! Vill ju att det ska vara kvinnligt och snyggt nu när jag ändå gör det.

Ja, du hör hur jag håller på...

Gilla
chikko

chikko

Kvinna ·

Förstår vad du menar ang storleken. Jag tränar ganska mycket nu & jag hade större bröst än "normalt" innan jag fick barn. När dom krympte var jag faktiskt nöjd & tyckte d va skönt att dom inte var ivägen.....men riktiga bröst är ju liksom inte lika fasta & välformade oftast som op.ade. Nu känner jag att jag vill inte ha jättestora men inte jättesmå heller- lägga ut 45 000:- & få typ liten b-kupa känns inte OK för mig. Örjan sa att detta var vad som krävdes för att fylla ut ordentligt när jag inte ska lyfta.

Gilla
Kontrast

Kontrast

Kvinna ·

Jag och min tvillingsyster ska operera oss den 13e oktober oxå!
Vi ska vara på plats 07.45 🙂

Gilla
MiniMoe

MiniMoe

Kvinna ·

Jag är tvillingsystern^^

Hoppas att vi ses, det vore kul! 😀

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem