Anonym användare
17 apr, 2010
Op story från 14/4 Art Clinic
BröstförstoringMin op berättelse. Det hela började med att jag kom till kliniken en kvart tidigt och fick sitta ner och vänta. Tillslut kom en sköterska som visade mig och en annan tjej till vårt rum. Vi fick byta om till strumpor och morgonrock. Gick igenom lite rutinfrågor med sköterskan och fick förberedande tabletter. sen var det dags för kanylen!!! Det jag fasade mest för haha. Kanylen kändes nada och jag fick den ovanpå armen. Stick i fingret är värre. Fick vänta en kort stund för att sedan träffa Pelle som ritade på mig och fotograferade. Efter det var det tillbaka till sängen och Pelle skulle precis koppla på slangen till kanylen när narkossköterskan kom och sa att det var dags. Ett snabbt besök på toaletten, ett djupt andetag och mot operationssalen! Fick lägga mig på luftmadrass med värme och fick ett värmetäcke på mig! Allt gick oerhört fort. Jag fick nåt förberedande i kanylen. Ojojojoj va skönt! Var i himmlen :p sen sa sköterskan bara godnatt och mer kommer jag inte ihåg. Sedan vaknade jag i mitt rum och de talade om att det var färdigt. Vet att jag var förvånad över att jag inte kände ett skit. Sov en stund och fick sedan lite youghurt och fralla. Fick lite mer ont allt som tiden gick. Första och andra dygnet var ett helvete.. hade sååååååå ont. vill inte skrämma nån men var beredda. Det värsta var att resa sig såklart. Lyllos dom som har säng med fjärrkontroll kan jag säga. Idag är jag inne på tredje dygnet och det är mycket bättre nu! Det trodde jag verkligen inte igår. Idag har jag bara ätit två alvedon och kan röra mig - det är sån befrielse! Resultatet har jag inte sett än, men det ser bra ut med sport Bh! Ska duscha om ett tag så då får vi se! Är lite nervös hehe.. Hoppas ni alla mår bra! Och tack för all hjälp! Och till er som ska opas.. det är så värt det! Kramar från Janna
Sortera efter
shiine
Kvinna ·
18 apr, 2010
Alfen
Kvinna ·
21 jan, 2017
Hej!
Vad kul att allt har gått bra fölr dig! Jag har fortfarande väldigt ont, op mig för 6 dagar sedan!! Hoppas att du får en fin läkning o grattis till nya boobsen!